ارومیه، فارس، (شرح آنلاین) - اعضای ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی برای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۰ حوزه اصلی منصوب شدند.

نخستین جلسه ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی به ریاست علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور رؤسای کمیته‌های ستاد در محل استانداری آذربایجان‌غربی در ارومیه برگزار شد.

معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی در این جلسه با تاکید بر چهار اصل اساسی در برگزاری انتخابات اظهار کرد: زمینه‌سازی برای مشارکت حداکثری، قانون‌مداری، امانت‌داری و بی‌طرفی چهار اصل مهم و اساسی در انتخابات هستند که مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید این اصول را سرلوحه کار خود قرار دهند.

علی مصطفوی با تشریح و تبیین برخی از مهم‌ترین وظایف کمیته‌های ستاد انتخابات افزود: کمیته‌های زیرمجموعه ستاد انتخابات استان باید در اسرع وقت جلسات خود را تشکیل و براساس زمان‌بندی اعلام شده وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهند.

وی با بیان اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۰ حوزه اصلی در استان برگزار می‌شود، ادامه داد: دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان در ۹ حوزه اصلی برگزار شده بود که در این دوره با تفکیک حوزه انتخابیه میاندوآب از شاهین‌دژ و تکاب انتخابات در ۱۰ حوزه اصلی برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی در پایان ابراز امیدواری کرد: با تلاش و همدلی همه مسؤولان و دست‌اندرکاران شاهد برگزاری انتخاباتی قانونمند، سالم و باشکوه در آذربایجان‌غربی باشیم.

رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و مسئول کمیته پشتیبانی ستاد انتخابات استان نیز در این جلسه گفت: برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان لازم است همه کمیته‌ها از هم‌اکنون برنامه‌ریزی لازم را برای اجرای هر چه بهتر وظایف خود داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس، بر اساس احکام صادره از سوی استاندار آذربایجان‌غربی، علی مصطفوی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار به عنوان رئیس ستاد انتخابات استان، رضا حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار به عنوان مسؤول کمیته پشتیبانی، عباس حسن‌خانی مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری به عنوان مسؤول کمیته امنیتی، کوروش مصطفوی مدیر شبکه دولت و فناوری اطلاعات استانداری به عنوان مسؤول کمیته فناوری اطلاعات، محمد باقری مدیرکل حوزه و روابط عمومی استانداری به عنوان مسؤول کمیته اطلاع‌رسانی، منصور میرزایی مدیرکل حراست استانداری به عنوان مسؤول کمیته حراست و استعلامات، یحیی شجاعی مشاور امور حقوقی استاندار به عنوان مسؤول کمیته حقوقی، محمود اردبیلی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری به عنوان دبیر ستاد انتخابات و محمد حیرت‌انگیز مدیرکل ثبت احوال استان به عنوان عضو ستاد انتخابات استان منصوب شده‌اند.

 

الف – ب ۶۶ /