(شرح آنلاین) - طی تفاهم نامه‌ای میان دو باشگاه گالاتاسرای ترکیه و ایرانیان اردبیل،‌ این آکادمی فوتبال به عنوان نمایندگی رسمی این باشگاه بزرگ ترکیه‌ای در استان اردبیل انتخاب و معرفی شد.

مهدی شیخلووند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانیان اردبیل در مراسم اعطا نمایندگی باشگاه گالاتاسرای ترکیه به ایرانیان اردبیل با ابراز خرسندی از این اتفاق، اخذ این نمایندگی را امتیازی برای استان اردبیل دانست و اظهار کرد: طی تفاهم نامه‌ای که ما بین نماینده گالاتاسرای ترکیه و مجموعه فرهنگی ورزشی ایرانیان اردبیل انجام گرفت، مجموعه فرهنگی ورزشی ایرانیان اردبیل نماینده رسمی آکادمی گالاتاسرای ترکیه در استان اردبیل شد.

وی افزود: طی این تفاهم‌نامه آکادمی گالاتاسرای ماهانه به صورت مستمر دو مربی بین‌المللی و پروفشنال برای آموزش مربیان باشگاه ایرانیان در جهت ایجاد سیستم اروپایی منظم و متدیک آموزش فوتبال به اردبیل اعزام خواهد کرد و باشگاه ایرانیان اردبیل تحت نظارت آکادمی گالاتاسرای موظف به اجرای کلیه متدهای آموزشی آن‌ها در تمرینات خواهد بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانیان اردبیل ادامه داد: از این پس مدرسه فوتبال ایرانیان می‌تواند در فستیوال‌های بین‌المللی و استعدادیابی باشگاه گالاتاسرای ترکیه که سالانه به صورت مستمر در کشور ترکیه برگزار می‌شود حضور داشته باشد و با این حضور بدون شک می‌توانیم فوتبالیست‌های با استعداد اردبیل را به رخ استعدادیابان اروپایی بکشیم.

شیخلووند با اشاره به تاریخ تاسیس باشگاه فرهنگی ورزشی ایرانیان اردبیل، افزود: باشگاه فوتبال ایرانیان حدود ۱۰ سال است که در اردبیل فعالیت می‌کند و سالانه حدود هزار نفر را در رده‌های سنی ۵ تا ۱۷ سال آموزش می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه این باشگاه چندین سال متوالی به عنوان باشگاه و مدرسه برتر در سطح استان معرفی شده است، گفت: آکادمی گالاتاسرای ترکیه در دو استان البرز و گیلان نمایندگی دارد و اردبیل سومین استانی است که به عنوان نمایندگی کار خود را آغاز می‌کند.

 

الف – ب ۶۶ /