ورزش 3 ، (شرح آنلاین) - باشگاه ماشین سازی تبریز قرارداد بازیکن اسکاتلندی خود را فسخ کرد و او را به کشورش فرستاد.

با اعلام مدیرعامل باشگاه ماشین سازی قرارداد جای کویتونگو بازیکن اسکاتلندی به دلیل بی نظمی در اردو و عدم شرکت در تمرینات و ترک مسابقه با تیم پدیده به بهانه مصدومیت پس از احضار شبانه به باشگاه و بازخواست بابت رفتار های غیر متعارف خود در ساعت یک بامداد قرارداد وی با باشگاه ماشین سازی فسخ شد و ۱۰ صبح جمعه به کشورش عودت شد.

هوشنگ نصیرزاده در این خصوص به “ورزش سه” گفت: او رفتار غیر حرفه ای داشت و هر وقت میل داشت به تمرین می آمد و بدون اجازه اردو را ترک کرده بود و همیشه یک بهانه ای برای خود داشت. این بازیکن درحالی که جزو ۱۱ نفر بازی مقابل پدیده بود حاضر به شرکت در بازی نشد که الزاما اورا به باشگاه احضار کردم و گفتم ما به شما دلار نمی دهیم که به جای بازی تمارض کنی و مرتبا از بازی و تمرین دور باشی. به کویتونگو اعلام کردم اینجا پارک نیست و شما هم توریست نیستی و تا بحال فقط برای ما دردسر داشتی  که درنهایت در ساعت ۳ بامداد با فسخ توافقی و گرفتن رضایت کامل و تسویه حساب او را به کشورش برگرداندیم.

وی افزود: متاسفانه بازیکنان بریتانیایی رفتار غیر حرفه ای دارند اما ما کوتاه نمی آییم و از حق باشگاه نگذشتیم و او را قاطعانه اخراج کردیم. قراردادهای ما طوری بود که او را به راحتی کنار گذاشتیم.

 

 

منبع : ورزش ۳

الف – ب ۶۶