(شرح آنلاین) - راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در 100 نقطه شهری و روستایی استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

مردم روزه‌دار استان آذربایجان شرقی با حضور پرشور خود مسیرهای از پیش اعلام شده راهپیمایی را در نقاط مختلف  استان پیمودند و در صفوف به هم فشرده انزجارخود را از رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی فریاد زدند.

قشرهای مختلف مردم با وجود گرمای هوا درحالی که تصاویر امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، قدس شریف و دست نوشته‌هایی با مضامین حمایت از فلسطین را در دست داشتند با سردادن شعارهایی خواهان پایان اشغالگری در سرزمین فلسطین شدند.

راهپیمایان قدس در استان آذربایجان شرقی شعارهای «الله اکبر خامنه ای رهبر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، «خامنه ای رهبر مسلمین است، وارث و افتخار مؤمنین است» و «ما پیروان حیدریم، فداییان رهبریم» را سردادند و نامشروع بودن رژیم جعلی اسرائیل را بار دیگر محکوم کردند.

راهپیمایی روز قدس در شهر تبریز از ساعت ۱۱ صبح روز جمعه از میدان ساعت آغاز شد و شرکت کنندگان در آن پس از پیمودن مسیر تا مصلای امام خمینی (ره) این شهر تجمع کردند.

برپایی نمایشگاه‌های عکس و کاریکاتور و ایستگاه نقاشی در مسیر راهپیمایی، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری، چاپ و توزیع اقلام فرهنگی و برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی با محوریت مقاومت مردم فلسطین و قدس شریف از جمله برنامه‌های جانبی در مسیر راهپیمایی روز قدس در نقاط مختلف استان مرکزی بود.

 

 

عکس : سینا اصل احمد نژاد

شرح آنلاین