تبریز،( شرح آنلاین ) ، رییس هیات گلف شهرستان تبریز از پایان رقابت های مینی گلف قهرمانی جام رمضان در تبریز با معرفی مدعیان و معرفی نفرات برتر در دو بخش بانوان و آقایان خبر داد.

بنایی گفت : هیات گلف شهرستان تبریز برای برگزاری مطلوب این مسابقات در فراخوانی از چهره‌های مطرح و مدعی و همچنین نفراتی که به تازگی به جمع گلف‌بازان پیوسته‌اند برای شرکت در رقابت‌های جام رمضان مینی گلف تبریز دعوت به عمل آورد و این پیکارها در سطحی خوب به انجام رسید.

وی افزود: این مسابقه با عنوان جام رمضان و با حضور حداکثری مینی گلفرهای استان، نهم خردادماه در محل مجموعه بین المللی مینی گلف سایت تاریخی و تفریحی ائل گلی با کیفیتی مطلوب در حالی به انجام رسید که در رده های بانوان و آقایان به ترتیب سه نفر از هر رده مشخص و تجلیل شدند.

نفرات برتر آقایان :
نفر اول : آقای مرتضی تقی پور
نفر دوم: آقای جواد کشاورز
نفر سوم : آقای حسین مغانی

نفرات برتر بانوان :
نفر اول : خانم فاطمه جمشیدی
نفر دوم : خانم فاطمه مطلب زاده درخشان
نفر سوم : خانم راحله پور جواد

بنایی با اشاره به رشد تعداد شرکت کنندگان در مسابقات مینی گلف جام رمضان امسال نسبت به دوره های قبل افزود: برگزیدگان دو بخش بانوان و آقایان در اردوی آمادگی تیم استان برای شرکت در مسابقات کشوری حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به وجود بازیکنان مستعد گلف و مینی گلف در استان اظهار کرد: با روند کنونی شاهد اسقبال جوانان از این رشته ورزشی هستیم که این امر توجه بیشتر مسئولان ذیربط را می‌طلبد.