تبریز،( شرح آنلاین ) - محفل انس با قرآن و تجلیل از برترین‌های قرآنی سال ۹۷ خانواده بزرگ شرکت پالایش نفت تبریز ویژه مسابقات قرآن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران عصر روز جمعه، ۱۰ خردادماه در سالن اجتماعات شرکت پالایش نفت تبریز برگزار شد.

غلامرضا باقری دیزج، مدیرعامل پالایشگاه نفت تبریز در این محفل قرآنی گفت: قرآن دستورالعمل زندگی ما انسان‌هاست و اگر بخواهیم در هر جایی در امورات دنیوی و اخروی پیشرفت کنیم باید به قرآن رجوع کنیم.

وی ادامه داد: قرآن برنامه زندگی است و برای این کار باید به آن نزدیک شویم و هرچه با قرآن بیشتر انس پیدا کنیم دنیا و دین ما تضمینش بیشتر می‌شود.

باقری بیان کرد: هر کس در زندگی قرآن را پیش روی خود قرار داد و از آموزه‌های معنوی آن استفاده کرد نجات یافت و هر کس که به قرآن پشت کرد به طور قطع از سعادت و نجات دور خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت تبریز، برون‌رفت از سختی‌ها و رهایی از مشکلات را در گرو تمسک به قرآن دانست و بیان کرد: هر کس در زندگی خود انس با قرآن داشته باشد بدون تردید نتیجه این انس مجالست با قرآن را خواهد دید.

باقری با بیان اینکه ما باید خودمان قرآن را بخوانیم و بعد به فرزندانمان انتقال دهیم، اظهار کرد: با پیاده شدن سیره قرآن در جامعه اثری از تنش، استرس و تنش‌های اجتماعی دیده نخواهد شد.

وی در خاتمه افزود: ما در شرکت پالایش نفت سعی می‌کنیم فرهنگ قرآنی بین کارکنان و خانواده آن‌ها پیاده شود و امیدواریم در این راه موفق شویم.

در این مراسم گروه تواشیح معارج تبریز به اجرای دو قطعه از برنامه‌های خود پرداخت که مورد اسقبال حاضران قرار گرفت.

در ادامه این محفل مهدی صفرزاده، حافظ کل قرآن که از فرزندان از کارکنان شرکت پالایش نفت تبریز است به اجرای برنامه پرداخت.

وی در ابتدا آیاتی از سوره مبارکه زمر را برای حاضران تلاوت کرد و سپس حاضران چند سوال از نامبرده پرسیدند و وی نیز ضمن پاسخگویی به سؤالات مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

در این برنامه از ۴۶ نفر از بانوان و ۴۱ نفر از آقایان که در مسابقات قرآن سال ۹۷ حائز رتبه برتر شده بودند تجلیل شد.

در ادامه این برنامه علی و زینب‌الهدی روحانی‌نژاد و قاری نوجوان استانی امیر حسین تاروردی‌‌پور به تلاوت آیاتی از کلام الله مجید پرداخته و اجرای برنامه کردند.