شرح آنلاین - باشگاه ماشین‌سازی در روزهای گذشته مذاکراتی را با دو بازیکن برزیلی انجام داده است.

تمرینات تیم ماشین‌سازی برای حضور در نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‎های کشور از هفته گذشته آغاز شده است.

سامان نریمان جهان، بابک مرادی و کاخبر کاکاشویلی؛ از جمله بازیکنانی هستند که تا این لحظه با ماشین‌سازی قرارداد امضا کرده‌‎اند.

بازگشت خطیبی

رسول خطیبی که به خاطر حضور در کلاس مربیگری حرفه‌ای آسیا در تهران حضور داشت، روز گذشته (یکشنبه) به تبریز برگشت تا تمرینات ماشین‌سازی را زیرنظر بگیرد.

تمرینات این تیم در روزهای گذشته در غیاب رسول خطیبی برگزار می‌‎شد و بازیکنان زیرنظر دستیاران او کار می‌کردند.

با بازگشت خطیبی، حالا تمرینات ماشین‌سازی نیز شکل جدی‌تری به خودش خواهد گرفت.

اضافه شدن کاکاشویلی به تمرینات

همچنین کاخبر کاکاشویلی، هافبک گرجستانی تیم ماشین‌سازی هم که به تازگی به این تیم پیوسته، از روز گذشته به تمرینات این تیم ملحق شده است.

کاکاشویلی در لیگ شانزدهم نیز در ماشین‌سازی حضور داشت. او در سال ۹۵ به همراه رسول خطیبی به ماشین‌سازی پیوست و در پایان لیگ و پس از سقوط این تیم به لیگ دسته اول، از جمع سبزپوشان تبریزی جدا شد.

مذاکره با دو برزیلی

خبر دیگر درباره تیم ماشین‌سازی اینکه سبزقبایان تبریزی در روزهای گذشته مذاکراتی را با برخی از بازیکنان خارجی انجام داده‌اند.

قویا رسول خطیبی قصد دارد برای تقویت ماشین‌‎سازی، از برخی بازیکنان خارجی هم استفاده کند.

در این راستا، مذاکراتی با دو بازیکن برزیلی انجام شده تا این این بازیکنان در صورت توافق بین دو طرف، به ماشین‌سازی بپیوندند. به احتمال زیاد یکی از این بازیکنان برزیلی در پست مدافع جذب خواهد شد.

منبع : تسنیم