شرح آنلاین - معاون امورمجلس، حقوقی و استان‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ماشین سازی باید تبدیل به الگویی برای صنعت کشور شود.

میر هادی قره سید رومیانی در جلسه واگذاری و ادامه روند واگذاری کارخانه ماشین سازی با تبریک دهه کرامت اظهار داشت: به دلیل نگرانی نخبگان و افکار عمومی، مقام عالی وزارت دستور فوری برای حل مشکل این کارخانه را دادندو با همت سازمان خصوصی سازی، امام جمعه، استاندار، نمایندگان و… این کار انجام شد.

وی افزود: ماشین سازی، کارخانه تولید ماشین است و می‌تواند تأثیر مثبتی در استان، کشور و منطقه ایجاد کند. آیت الله ملکوتی کتابی نوشتن در رابطه با مسجد تبریز و نام کتاب را”ماشین، ماشین شد”گذاشتند و امیدوارم ما نیز تلاش کنیم که همگی در نوشته شدن کتاب”ماشین، ماشین شد”سهیم باشیم.

معاون امورمجلس، حقوقی و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: ماشین سازی باید تبدیل به الگویی برای صنعت کشور شود.

وی افزود: من موقعی که سعادت نمایندگی مردم را داشتم، اشک و دلسوزی این کارگران را می‌دیدم و خوشحالم این اتفاق افتاد.

وی در پایان گفت: مجدداً از حمایت مسئولان و نمایندگان استان متشکرم و نماینده ولی فقیه در استان نیز خیلی پیگیر بودند و ایشان افتخاری هستند برای ما در کشور زیرا هذجا می‌فهمند که ما تبریزی هستیم، می گویند عشق و ارادت ما را ابلاغ کنید.

گفتنی است در جلسه امروز ناصر فرج زاده توسط مدیرعامل صندوق بازنشستگان فولاد به عنوان سرپرست کارخانه معرفی و از زحمات آقای شکرانی تقدیر شد.

 

منبع : تسنیم