شرح آنلاین - گروه استان‌ها- پیکر پاک و مطهر ۴۴ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس از مرز شلمچه خرمشهر به وطن باز می‌گردد.

پیکر پاک و مطهر ۴۴ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس پس از چند دهه غربت و گمنامی به وطن باز می‌گردد.

آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر ۴۴ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس روز پنجشنبه ۲۰ تیرماه از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود و مردم ایران از نقاط مختلف کشور به استقبال مسافران تازه از سفر برگشته خود می‌آیند.

این برنامه در مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر برگزار می‌شود که جمعی از مسئولان لشکری و کشوری به همراه مردم شهرهای مختلف کشور از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر، مینوشهر، چوئبده و اروندکنار در آن حضور می‌یابند.

یگان تشریفات نیروی انتظامی استان خوزستان برگزاری آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر ۴۴ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس را بر عهده دارد.

به گفته فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکرهای پاک و مطهر این ۴۴ شهید دوران دفاع مقدس در دو ماه اخیر در مناطق عملیاتی شلمچه، کتیبان، شرق دجله و زبیدات تفحص شده است.

این ۴۴ شهید تازه تفحص شده مربوط به عملیات‌های رمضان، محرم، خیبر، کربلای پنج و تک دشمن در سال ۶۷ هستند که توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شده‌اند.

منبعر: تسنیم