شرح آنلاین - مدیرعامل شرکت مترو از اضافه شدن ۴ خط جدید به خطوط فعلی مترو تهران خبر داد و گفت: بر اساس مصوبه اخیر، خط ۱۰ مترو به طول ۴۱ کیلومتر که نمایشگاه بین المللی هم در طول این خط قرار دارد در اولویت کاری قرار گیرد.

علی امام در مراسم امضای تفاهم‌نامه‌ای میان شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، شهرداری منطقه یک و مترو تهران به منظور احداث ایستگاهی در نمایشگاه بین المللی تهران به منظور اتصال این مجموعه به خطوط قطار شهری تهران با اعلام خبر اضافه شدن ۴ خط مترو دیگر به ۷ خط فعلی اظهار کرد: بغیر از ۷ خط فعلی، ۴ خط ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱ به خطوط متروی شهر تهران اضافه می‌شود و با تکمیل این خطوط، تمامی شهروندان مناطق ۲۲ گانه تهران با حداکثر ۸۰۰ متر فاصله به حمل و نقل عمومی و مترو دسترسی خواهند داشت.

مدیرعامل شرکت مترو با بیان اشاره به مصوبه هفته گذشته افزود: در مصوبه اخیر مقرر شد خط ۱۰ مترو به طول ۴۱ کیلومتر که نمایشگاه بین المللی هم در طول این خط قرار دارد در اولویت کاری قرار گیرد و با این خط، اتوبان‌های شهید باقری، صدر، نیایش به وردآورد متصل خواهند شد.

در این مراسم، علاوه بر مدیران عامل شرکت مترو و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی، شهردار منطقه یک و افشین حبیب زاده نیز حضور داشتند.

 

 

منبع : تسنیم