شرح آنلاین - نخستین شکست شاگردان اسماعیل تقی پور در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل سن‌ایچ ساوه رقم خورد.

هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور در حالی امروز برگزار شد که مس سونگون با شکست مقابل میزبان خود نخستین باخت در فصل جاری لیگ را تجربه کرد.

شاگردان اسماعیل تقی پور در نخستین دیدار هفته سوم از ساعت ۱۷ در ساوه به مصاف سن‌ایچ این شهر رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل این تیم شکست خورد. گل‌های مس در این بازی را علیرضا عسگری و سالار آقاپور به ثمر رساندند اما این ۲ گل برای فرار از شکست مقابل سن‌ایچ کافی نبود. نادر حنیفی، رضا اسپندار و علیرضا جوان نیز گل‌های تیم میزبان این بازی را به ثمر رساندند.

مس سونگون در هفته نخست این رقابت‌ها به مصاف اهورای بهبهان رفت و در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۷ بر ۴ میزبان خود را شکست داد. این تیم در دیدار دوم نیز با نتیجه ۷ بر صفر مقابل ستارگان ورامین به پیروزی رسید تا علاوه بر افزایش امتیازات خود به ۶ امتیاز، تفاضل گل ۱۰+ را در دو بازی ثبت کند.

با شکست در دیدار امروز، مس سونگون در رده دوم جدول قرار گرفت اما سن‌ایچ ساوه به تنهایی و با ۹ امتیاز صدرنشین رقابت‌ها شد.

تمرکز شاگردان تقی پور برای تکرار قهرمانی در آسیا

شاگردان تقی پور که به دنبال تکرار قهرمانی در آسیا و لیگ برتر فوتسال هستند، علی‌رغم توجه ویژه به مسابقات لیگ برتر، روی مسابقات آسیایی تمرکز کرده و از فرصت‌های پیش‌آمده در بازی‌های ابتدایی لیگ برای کسب آمادگی بیشتر برای تکرار قهرمانی در آسیا استفاده می‌کنند.

با تمام این اوصاف، مس سونگون برای کسب سومین قهرمانی خود در لیگ برتر نیز تلاش می‌کند. بر همین اساس شاگردان تقی پور نمی‌توانند به راحتی از امتیازات بازی‌های ابتدایی فصل چشم‌پوشی کنند. ضمناً این تیم تلاش می‌کند در مسابقات جهانی نیز با حضور در جایگاهی مناسب، کشورمان افتخارآفرینی کند.

در حال حاضر پس از تیم سن‌ایچ ساوه، به ترتیب تیم‌های مس سونگون، سوهان محمد سیما قم، مقاومت البرز، حفاری اهواز و آذرخش بندرعباس با ۶ امتیاز در رده‌های دوم تا ششم جدول قرار دارند.

منبع : تسنیم