جلسه شورای شهر اسکو امروز یکشنبه با اکثریت اعضا در دفتر شورای شهر تشکیل و در مورد حضور چندین سرمایه گذار بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرنگار شرح آنلاین، در ابتدای جلسه شورای شهر اسکو در مورد مشارکت یک سرمایه گذار در ایجاد گلخانه و همچنین ایجاد تیمارگاه و قرنطینه گونه های جانوری استان در سایت ۷۲ هکتاری با انجام بحث های کارشناسی تبادل نظر و در ادامه جلسه با حضور علی اصغر قنبری شهردار اسکو جلسه به کار خود ادامه داد.

علی اصغر قنبری با اشاره به حضور شهردار در جلسه شورای شهرسازی در مورد طرح جامع اسکو اظهار داشت: در ۱۵۷ مورد با شورای شهرسازی و دفتر فنی استانداری اختلاف نظر جدی داریم و تا به امروز ۷۰ مورد را حل کرده ایم و طی جلسات آینده بقیه موارد نیز انشاءالله حل خواهد شد.

بر اساس این گزارش اما این جلسه با حواشی ای نیز همراه بود.

درگیری لفظی محمد شکوری با علی اصغر قنبری مهم ترین حاشیه این جلسه بود. در این درگیری لفظی محمد شکوری با اشاره به عدم پاسخ گویی تلفنی شهردار به وی اظهار داشت: آقای شهردار من نماینده مردم هستم و با شما تماس می گیرم تا به مطالبات مردم جواب دهید. چرا به تماس های من جواب نمی دهید؟

علی اصغر قنبری نیز در پاسخ به محمد شکوری گفت: با شما قهر کرده ام و جواب نخواهم داد چون شما در بین مردم برگه هایی پخش می کنید و من از شما ناراحت هستم.

در پایان جلسه حمید راحلی رئیس شورای شهر از شهردار و اعضای شورای شهر و خبرنگاران به خاطر حضور در جلسه شورا قدردانی کرد.