شهردار اسکو گفت: رانندگان تاکسی اسکو با فعالیت مناسب خود در مسیر های مختلف شهر نمایانگر فرهنگ و ادب مردم اسکو هستند.

علی اصغر قنبری امروز در آخرین روز از هفته حمل و نقل به همراه ایوب قدیمی از اعضای شورای اسلامی شهر و معاونان خود در محل دفتر تاکسیرانی اسکو حضور یافته و ضمن تقدیر از تلاش های آنان با بیان این مطلب ابراز داشت: رانندگان تاکسی افراد زحمت کشی هستند و آنان را همکاران خود می دانیم.

وی در این بازدید شغل رانندگی تاکسی را یک شغل دشوار و در عین حال مهم برای شهر بر شمرد و گفت: رانندگان تاکسی پیش قراولان خدمات شهری هستند و ما آنان را همکاران خود در شهرداری می دانیم.

شهردار اسکو در ادامه سخنان خود ضمن یادآوری کم و کاستی هایی که در بعضی خطوط تاکسی رانی اسکو وجود دارد افزود: باید این کاستی ها با برنامه ریزی های کارشناسی رفع شود تا مردم با خیال راحت از این امکانات استفاده نمایند.

قنبری در پاسخ به برخی انتقادات در مورد نبود تاکسی در برخی خطوط شهری اسکو گفت: میانگین فاصله زمانی بین حرکت وسائل نقلیه عمومی در جهان ۷ دقیقه و در شهر تبریز ۱۵ دقیقه است و نبود تاکسی در بعضی مواقع با چند دقیقه صبوری همشهریان و رسیدن تاکسی دیگر حل می شود.

در این بازدید نمایندگان خطوط تاکسیرانی اسکو به بیان تعدادی از مشکلات و دغدغه های خود پرداختند که شهردار اسکو قول حل و فصل این مشکلات را داد.

  • نویسنده : مجتبی چاپارزاده
  • منبع خبر : شرح آنلاین