صبح امروز بسته‌بندی بهداشتی گوشت‌های کشتارگاه صنعتی تبریز افتتاح شد.

به گزارش شرح آنلاین، کریم قدرتی مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز امروز در این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه توانستیم با راه‌اندازی خط بسته‌بندی گوشت کشتارگاه تبریز گام بزرگی برای اصلاح الگوی مصرف، سلامت و امنیت غذایی شهروندان قطعه‌بندی گوشت‌های شناسنامه‌دار در قالب بسته‌بندی با نصب شناسنامه بر روی آنها و با قیمت مناسب برای شهروندان برداریم.

وی افزود: خط تولید بسته‌بندی با مشارکت و تامین گوشت توسط بخش‌های خصوصی در محلی که در این خصوص آماده‌سازی و تجهیز شده است، افتتاح و با نظارت کامل دامپزشکی و این سازمان به بهره‌برداری رسید.

قدرتی اظهار امیدواری کرد که خوشبختانه با اجرای طرح‌های متنوع و افزایش کشتار در روزهای آتی شاهد افت قیمت گوشت نیز خواهیم بود که از این بابت نیز خدای خود را شاکریم.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه تبریز تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به حساسیت امنیت غذایی و سلامت شهروندان، پشتیبانی و نظارت خوبی از طرف شورای اسلامی شهر تبریز و اداره‌کل دامپزشکی و سایر دستگاه‌های نظارتی بصورت مداوم و دوره‌ای انجام می‌گیرد و امیدوارم با حمایت‌های شهردار محترم و اعضای شورای شهر همچنین تلاش شبانه‌روزی همکاران کشتارگاه بتوانیم روزبه روز به اهداف خود در پیشبرد سلامت غذایی و بهداشت همشهریان نزدیک‌تر شویم.

قدرتی با بیان اینکه گوشت قرمز بخش عمده‌ای از سبد غذایی خانوارهای شهرستان تبریز را تشکیل می‌دهد، گفت: براین اساس باید تلاش کرد فرآوری، بسته‌بندی، حمل‌ و نقل، توزیع و عرضه این محصول با کمترین قیمت و به‌صورت کاملا بهداشتی در اختیار مصرف‌کننده قرار گیرد.

بسته‌بندی گوشت برای استفاده خانوارها در بسته‌های نیم کیلویی، یک کیلویی و دو کیلویی همچنین برای مصارف رستوران‌ها و اماکن خدمات غذایی در بسته‌های بزرگ‌تر نیز توزیع می‌شود.

  • منبع خبر : فارس