مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز با ریيس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی و دانشکده دامپزشکی تبریز ديدار و گفتگو نمودند.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز، در این دیدار که در محل دانشگاه آزاد تبریز برگزار شد دو طرف بر ادامه همکاری متقابل و بیشتر برای پیشبرد تولید فرآورده های دامی با علم و فناوری روز تاکید کردند.
دکتر عزیز جوانپور رییس دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی با اعلام آمادگی برای و معرفی ظرفیت های قابل توجه این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه آزاد با فرآهم آوردن زیر ساخت های لازم، و تحقیقات و پژوهشهای هدفمند می تواند،گام های موثری در افزایش بهره وری و تولیدات جدید در سازمان کشتارگاه بردارد.
دکتر جوانپور در ادامه افزود: صنایع می بایست با تمهیدات لازم در بکار گیری فناورزی روز و در پی کاهش هزینه و افزایش بهره وری باشند. این جاست که دانشگاه می تواند کمک خود را در اتاق های فکر در اختیار صنایع بگذارد.
وی حضور یک فرد دانشگاهی در راس مدیریت کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز مغتنم دانست و ادامه داد: ما اعلام آمادگی می نماییم که با انجام یک کار مشترک با کشتارگاه تبریز موجب بالا بردن بهره وری و افزایش تولیدات همراه با کاهش هزینه شویم و با این انگیزه که من در دو طرف می بینم آینده این همکاری مشترک روشن است.
دکتر کریم قدرتی مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز نیز با اعلام آمادگی سازمان کشتارگاه تبریز برای همکاری گفت: تمامی ظرفیتهای بالقوه و بالفعل این سازمان را در راه عملی کردن ایده های نو و طرههای علمی روز بکار خواهیم بست.
وی اظهار کرد: بستر مناسب و سخت افزار لازم برای پیاده کردن فنون علمی در این سازمان وجود دارد و می توانیم با هم افزایی گامهای بلندی در ارز آوری و تولید اشتغال و درآمد برای جامعه برداریم و با همکاری مراکز تحقیقاتی و علمی
تولیدات جدیدی را آغاز خواهیم کرد.
مدیرعامل کشتارگاه تبریز اضافه کرد: با تلاش همکارانم در سازمان زمینه های همکاری با دانشگاه بررسی شده و می توانیم از ظرفیتهای بزرگ دانشگاه برای اهداف کوتاه مدت و بلند مدت بهره ببریم .
شایان ذکر است در این جلسه به ارایه شیوه نامه همکاری های مشترک دانشگاه آزاد تبری و سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز تاکید شد.