مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی تبریز گفت: این مجموعه با هدف جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، گوشت قرمز یک کیلوگرمی شناسنامه دار به قیمت ۷۲۷ هزار و ۵۰۰ ریال در این شهر توزیع می‌کند.

ریم قدرتی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گوشت شناسنامه دار بهداشتی در مناطق مختلف شهرداری توزیع می‌شود، افزود: در آستانه سال جدید و عید نوروز و دسترسی بیشتر مردم به گوشت‌های شناسنامه دار بهداشتی و با قیمت مناسب، با حضور خودروهای یخچال دار سازمان کشتارگاه اقدام به توزیع این محصولات خواهد کرد.

وی اظهار داشت: این توزیع طبق برنامه زمان بندی شده از روز چهارشنبه برابر با ۱۴ اسفند از ساعت ۱۱ صبح توسط خودروهای یخچال دار کشتارگاه تبریز و در محوطه شهرداری‌های مناطق بین مردم توزیع می‌شود.

قدرتی ادامه داد: در صورت استقبال مردم از گوشت‌های بسته بندی بهداشتی، این طرح در سایر سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز نیز اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: بعد از شناسنامه دار کردن و بسته بندی بهداشتی گوشت در کشتارگاه تبریز و جهت اطمینان خاطر شهروندان تمامی گوشت‌های استحصالی سلفن بندی نیز می‌شوند.

قدرتی با بیان اینکه گوشت‌های استحصالی چندین نوبت در کشتارگاه معاینه می‌شوند، یادآوری کرد: این گوشت‌ها بعد از مراحل مختلف و گذراندن ۲۴ ساعت در سردخانه برای ارائه به شهروندان به قصابان سراسر شهر توزیع می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هر گوشتی که دارای شناسنامه کشتارگاه تبریز باشد در سلامت کامل است و از همه نظر مورد تأیید می‌باشد، گفت: شهروندان تبریزی قبل از حصول اطمینان شناسنامه دار بودن گوشت نسبت به خریداری آن اقدام نمایند.

  • منبع خبر : کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز