با توزیع بسته‌های گوشتی در برخی مناطق تبریز، کمپین رحمت وارد فاز اجرایی شده و اولین مرحله از این طرح کلید خورد.

ظهر امروز بیش از ۶۰۰ بسته گوشتی در برخی مناطق تبریز توزیع گردیده و در ادامه بخش دیگری از بسته‌های گوشتی نیز امشب و فردا توزیع می گردد.

بر اساس این گزارش، جامعه هدف کمپین رحمت، افرادی هستند که به واسطه شیوع بیماری کرونا، کسب و کار آنها با مشکل مواجه شده است.

کمپین رحمت طرحی مردمی برای جمع‌آوری نذورات مردمی و همچنین گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهادهای دولتی و غیردولتی و خیریه‌ها ندارند.

  • منبع خبر : شرح آنلاین