منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم دقایقی پیش بر اثر ابتلا به کرونا دار فانی را وداع گفت.

فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم دقایقی پیش بر اثر ابتلا به  کرونا دار فانی را وداع  گفت.

وی در مجالس هفتم، هشتم و نهم نیز نماینده مردم تهران بود.

رهبر همچنین مدتی معاونت حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) را برعهده داشت.

فاطمه رهبر (زاده ۱۳۴۳-۱۳۹۸) سیاستمدار اصولگرا بود. او نماینده تهران در دوره هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی بوده‌است. وی در مجلس هفتم و هشتم نایب رئیس کمیسیون فرهنگی و در مجلس نهم نائب رئیس کمیسیون اصل نود قانون اساسی بود و ریاست فراکسیون زنان و خانواده را بر عهده داشت.

وی هم چنین عضو فراکسیون زنان و عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی بوده‌است. وی پس از انتصاب پرویز فتاح به عنوان سرپرست کمیته امداد امام خمینی به عنوان معاونت حمایت و سلامت خانواده منصوب شد.

رهبر توانست در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی با کسب ۷۸۷ هزار و ۴۸۵ رای، به عنوان نفر دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر از استان تهران انتخاب گردد.

فاطمه رهبر در سال ۱۳۴۳ در شهر تهران به دنیا آمد. او دارای فوق لیسانس ارتباط تصویری و دکترا معادل در مدیریت استراتژیک است. رهبر، فعالیت‌های فرهنگی اش را از تدریس در آموزش و پرورش آغاز می‌کند. پس از آن در صدا و سیما به عنوان مدیر تولید شبکه اینترنت، دبیر شورای عالی سیاست گذاری اینترنت سازمان فعالیت کرده‌است.

  • منبع خبر : شرح آنلاین