سرپرست سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز از شهروندان درخواست کرد برای جلوگیری از شیوع کرونا در روزهای آخر سال از حضور در گورستان‌های محلی و وادی‌رحمت خودداری کنند.

فرخ جلالی روز پنج شنبه افزود: تجمعات انسانی یکی از مهمترین بسترهای شیوع ویروس کرونا است و انتظارمان از شهروندان موکول زیارت اهل قبور به زمان دیگری است.

وی همچنین از عموم مردم درخواست کرد در شرایط فعلی که ویروس کرونا شیوع بیشتری دارد، از توزیع نذری و هرگونه اقلام خوراکی در آرامستان های شهر تبریز پرهیز کنند.

جلالی با اشاره به اینکه حضور در وادی رحمت برای مراسم تشییع و تدفین متوفیان اجتناب ناپذیر است، تاکید کرد: به غیر از بستگان درجه یک متوفیان، تجمع افراد در مراسم تشییع و تدفین غیرضروری است.

وی ادامه داد: مجموعه سازمان آرامستان های شهرداری تبریز تمهیدات لازم برای جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا در گورستان‌های محلی تبریز و به ویژه وادی رحمت اتخاذ کرده اما همچنان بر عدم حضور مردم تاکید داریم.

جلالی گفت: تمام معابر و سطوح قبور آرامستان وادی رحمت توسط اکیپ‌های ویژه سمپاشی و ضدعفونی شده و نیروهای این سازمان برای رعایت مسائل بهداشتی و سلامتی توجیه شده اند.

  • منبع خبر : شرح آنلاین