قزوین- معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: بسته‌های غذایی و اقلام بهداشتی ضد کرونایی در مناطق محروم توسط اعضای گروه وفور و جمعیت هلال احمر توزیع می شود.

با همت اعضای گروه «مهارت های زندگی سالم» یا «وفور» و همکاری و همیاری جمعیت هلال احمر بسته‌های غذایی و اقلام بهداشتی ضد کرونایی بین خانوارها در مناطق محروم در شهر اقبالیه، توزیع شد.

وی بیان کرد: با توجه به وظیفه سازمانی داوطلبان به عنوان حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان ضمن اعلام آمادگی و هماهنگی و همکاری بسیار خوب گروه بشردوست و نیک اندیش «وفور» برای هرگونه مساعدت و همراهی و همچنین شناسایی مناطق محروم و در اختیار گذاشتن تمامی ظرفیت‌های جمعیت هلال احمر برای هدایت کمک‌های جوانان بشردوست این گروه، اقلام غذایی و بهداشتی که توسط اعضای گروه «وفور» جمع آوری شده بود با همکاری و همراهی هلال احمر بسته بندی و به نحو مطلوبی بین خانوارهای مناطق محروم در شهر اقبالیه توزیع شد.

ارجینی تصریح کرد: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارانی، حبوبات، رب و سایر کالاهای اساسی و بسته‌های بهداشتی شامل ماسک، محلول و ژل ضدعفونی و مواد شوینده است که در بین خانواده‌های این مناطق توزیع شد.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: اعضای داوطلبان هلال احمر این روزها در همه جا و در همه عرصه‌ها به هموطنان عزیز خدمت رسانی می‌کنند و با توجه به اینکه رسیدگی به وضعیت مناطق محروم نیز یک تکلیف برای اعضای داوطلبان این جمعیت است اقدام به توزیع اقلام غذایی و بهداشتی در مناطق محروم می‌کنند که همکاری با گروه
وفور یکی از برنامه‌های داوطلبان در این ایام است.

ارجینی یادآور شد: ضدعفونی معابر و منازل در شهر اقبالیه نیز با کمک این گروه در کنار توزیع بسته‌های غذایی و اقلام بهداشتی صورت گرفته است.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با کمک نیروهای داوطلب و مردمی و همچنین مدافع سلامت و با استفاده از تمام امکانات و همراهی خیرین استان تا ریشه کن شدن کرونا در کنار مردم خواهد بود و آماده هرگونه همکاری در زمینه کمک به خانواده‌های نیازمند در این شرایط بحرانی است.

  • منبع خبر : مهر