تبریز- شهردار تبریز از راه اندازی کمپین «رحمت» توسط شهرداری تبریز و با هدف توزیع گوشت بین نیازمندان خبر داد.

ایرج شهین باهر شهردار تبریز امروز در بازدید از کشتارگاه صنعتی تبریز و در گفتگو با خبرنگاران از راه اندازی کمپین «رحمت» خبر داد و افزود: این کمپین باهدف توزیع گوشت بین نیازمندان توسط شهرداری تبریز آغاز شد.

او همچنین یادآور شد: یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های مواجه با ویروس کرونا بین ما و کشورهای غربی توجه به معنویت است و در فرهنگ ما ذبح قربانی برای دفع بلا و گسترش خیر و رحمت انجام می‌شود.

او افزود: شهرداری و شورای شهر تبریز در اولین گام اجرای این کمپین ۱۰ گوساله به نیت سلامتی شهروندان مبتلا به بیماری کرونا و نیز عضو شورای شهر تبریز که درگیر این بیماری است و همچنین تعدادی از کارکنان شهرداری تبریز که به این ویروس مبتلا هستند، امروز ذبح شد و گوشت این گوساله‌ها بین نیازمندان توزیع می‌شود.

شهردار تبریز همچنین گفت: در این کمپین سازمان کشتارگاه‌های صنعتی شهرداری تبریز آمادگی دارد که تمام نذورات مردم خیر و نیکوکار شهر تبریز را چه در قالب دام سبک و چه سنگین به صورت رایگان ذبح و گوشت آن را به صورت بهداشتی بسته بندی کند.

ایرج شهین باهر گفت: در این کمپین گوشت‌های بسته بندی شده بین تمام افرادی که به خاطر شیوع ویروس کرونا از کار بیکار شده اند و یا با مشکل مالی مواجه هستند توزیع می‌شود.

شهردار تبریز در پایان از تمام خیران شهر تبریز برای شرکت در این کمپین دعوت کرد و افزود: باید دست به دست هم دهیم تا بتوانیم کرونا را شکست دهیم.

  • منبع خبر : مهر