تبریز،(شرح آنلاین) - رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی و کاندیدای نهمین دوره از انتخابات اتاق بازرگانی تبریز در خصوص ائتلاف اتاقی برای فردا ابراز کرد: اتاقی برای فردا ترجمان کارگروهی است که با هدف برچیدن نگاه فردی پا به عرصه گذاشته است.

علیرضا پورآقابالایی در گفت و گو با ستاد اطلاع رسانی اتاقی برای فردا در ادامه عنوان کرد: تشکیل اتاقی برای جوانان در بطن اتاق بازرگانی تبریز یک ضرورت انکارناپذیر است که از جمله اولویت های کاری ما در اتاق نهم خواهد بود.

وی با اشاره به ضروریت توجه به شفافیت کاری افزود: رعایت این نکته موجب همدلی و وحدت رویه در کارهای اتاق شده و نیاز است تا در کنار آن به مباحث آموزشی نیز توجه شود.

پورآقابالایی در ادامه اضافه کرد: در دوره هشتم که بنده مسئولیت کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی تبریز را عهده دار بودم با استفاده از کارشناسان خبره در خصوص الگوی کشت در حوزه دریاچه ارومیه مطالعات مبسوطی داشته ایم و به زودی نتایج این فعالیت ها در قالب کتابی منتشر خواهد شد.

این کاندیدای ائتلاف اتاقی برای فردا تولید صادرات محور بر اساس تشکیل شرکت صادرات محور مادر را ضروری دانست و ابراز کرد: ایجاد پایگاه در آسیا میانه برای رونق بخش کشاورزی آذربایجان اقدام اولویت داری است که در صورت اعتماد اعضای اتاق و راهیابی به دوره نهم هیات نمایندگان اتاق تبریز جامع عمل خواهم پوشاند.

پورآقابالایی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اتاق بازرگانی اتاق همه فعالان حوزه صنعت، کشاورزی، بازرگانی و معدن است که در این میان ۱۵ نفر به انتخاب اعضاء مسئولیت پیگیری امور را عهده دار می شوند و منتخبان باید آستین های همت را برای خدمت، کارو فکر گروهی  بالا بزنند.