تبریز،(شرح آنلاین) - ائتلاف " اتاقی برای فردا " با صدور بیانیه ای از حضور فعالان اقتصادی استان آذربایجان شرقی در انتخابات اتاق نهم تبریز قدردانی کرد.

ائتلاف اتاقی برای فردا در این بیانیه نوشته است:

نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق های بازرگانی ، در شرایطی برگزار شد که کشور عزیز مان ایران اسلامی با وجود شرایط سخت و دشوار داخلی و تحریم های ظالمانه خارجی ، نیازمند نقش آفرینی حداکثری بخش خصوصی در توانمند سازی ساختار اقتصادی کشور است.

بحمد الله اتاق تبریز به عنوان با سابقه ترین اتاق بازرگانی ایران با پیشینه درخشان و در خور شأن آذربایجان با مدیریت اخلاقمدارانه ، شفاف و شیشه ای خود در ادوار گذشته ، اهمیت و نقش آفرینی خود را در بین کار آفرینان و فعالان اقتصادی استان بخوبی نمایان کرده است و حاصل آن ، حضور حداکثری و مشارکت فعالانه و چشم گیر اعضای محترم اتاق در انتخابات این دوره می باشد.

خداوند منان را شاکر و سپاسگزاریم که توانستیم با حفظ منزلت کهن ترین اتاق ایران با رویکرد همدلانه و در چهارچوب قانون ، منش والای پیشکسوتان و فعالان و تجار این عرصه را حفظ و در فضای آکنده از تعامل ، همدلی و احترام متقابل به سایر رقبا ، در رقم خوردن انتخاباتی پرشور سهیم باشیم.

لذا برخود فرض می دانیم تا از عموم فعالان بخش صنعت ، معدن ، بازرگانی و کشاورزی و نیز کار آفرینان عزیز مشارکت کننده در این رخداد بزرگ بخش خصوصی تشکر نموده و از دست اندرکاران و اصحاب رسانه که بی هیچ چشم داشتی در تحقق این مهم ما را یاری کردند ، مراتب قدر دانی خود را اعلام نماییم.امیدواریم که منتخبین شما نمایندگان شایسته ای برای تحقق آرمان های اقتصادی دیار همیشه سر افراز آذربایجان و ایران اسلامی باشند.

با کمال تشکر
اعضای ائتلاف « اتاقی برای فردا »