تبریز،(شرح آنلاین)- کاندیدای نهمین دوره از انتخابات اتاق بازرگانی تبریز ابراز کرد: تغییر در نگرش دولت به مشکلات اقتصادی ضروری است، و این تغییر به همراه اعتماد به نسل جوان می تواند کلید حل بحران های اقتصادی حاکم باشد.

سید باقر شریف زاده شامگاه چهارشنبه در آئین معارفه کاندیدای عضو ائتلاف اتاقی برای فردا با اشاره به لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ ابراز کرد: با توجه به اینکه ۷۵ درصد هزینه های جاری دولت از بودجه تأمین می شود، فشار مالیاتی روی بخش خصوصی بیشتر احساس می شود.

وی در ادامه با اشاره به محدودیت های اتاق بازرگانی در خصوص اجرایی سازی پیشنهاد های ارائه شده تصریح کرد: وظیفه اتاق بازرگانی در حد ارائه راهکار های پیشنهادی بوده و اجرایی سازی این راهکارها در محدوده اختیارات این اتاق نیست.

کاندیدای ائتلاف اتاقی برای فردا در نهمین دوره انتخابات اتاق بازرگانی تبریز در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی قوانین دست و پا گیر توضیح داد: یکی از برنامه های اتاق نهم ارائه پیشنهاد تغییر در برخی از قوانین مصوبه به دولت مردان خواهد بود.

شریف زاده در خصوص دیگر برنامه های خود در اتاق نهم عنوان کرد: تشکیل کمیسیون های اختصاصی از دیگر برنامه های من در اتاق نهم است.

وی در پایان موفقیت اتاق بازرگانی در تحقق خواسته های ملت را در گرو آمیزه ای از علم، تجربه و اعتماد به نسل جوان خواند.