تبریز،(شرح آنلاین) - کاندیدای نهمین دوره از انتخابات اتاق بازرگانی تبریز ابراز کرد: اتاق بازرگانی پل ارتباطی بین دولت و صنعت است که بی شک، بدون وجود این پل، تمامی صنعت گران و تولید کنندگان ناکار خواهند ماند.

اسماعیل چمنی شامگاه چهارشنبه در آئین معارفه کاندیدا های عضو ائتلاف اتاقی برای فردا در نهمین دوره از انتخابات اتاق بازرگانی تبریز، این اتاق را محفلی اقتصادی و کارآمد دانست و عنوان کرد: پس از پایان انتخابات، هر ۱۵ عضو می بایستی رقابت ها را به کنار بگذارند و با تعامل و همکاری در راستای اهداف والای اتاق بازرگانی تلاش کنند.

وی در ادامه تولید کالای باکیفیت و صادرات را دو حلقه جدانشدنی از تولید دانست و ابراز کرد: یکی از برنامه های ما در اتاق نهم تلاش برای افزایش عرضه محصولات باکیفیت ایرانی به بازار های جهانی است.

کاندیدای نهمین دروه از انتخابات اتاق بازرگانی تبریز در خصوص اصلاح برخی از قوانین دست و پا گیر حوزه اقتصاد تصریح کرد: بسیاری از قوانین دست و پا گیر حوزه اقتصاد مربوط به ۵۰ سال پیش هستند و نیاز به ایجاد تغییرات دارند، که این اصلاح نیازمند توجه ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

چمنی در خصوص تمرکز زدایی از پایتخت توضیح داد: تلاشمان در اتاق نهم بر این خواهد بود که شرایط لازم برای ارائه برخی اختیارات به استان از سوی وزارتخانه های مختلف را فراهم سازیم.

کاندیدای ریاست نهمین دوره از انتخابات اتاق بازرگانی تبریز در ادامه در خصوص مهم ترین مشکلات استان گفت: ناوگان های فرسوده در حوزه حمل و نقل،مالیات بازرگانی و تولید را از جمله فراگیر ترین معضلات حوزه تجارت و تولید برشمرد.