تبریز،(شرح آنلاین) - مدیرعامل شرکت آذربام عایق کار ترکیب ائتلاف اتاقی برای فردا در نهمین دوره انتخابات هیات مدیره اتاق صنعت، معدن، تجارت و کشاورزی تبریز را مناسب ترین ترکیب برای این نهاد اقتصادی استان دانست.

سید احمد فتاح زاده اسکویی در گفت و گو با گروه رسانه ای اتاقی برای فردا با بیان این مطلب ابراز داشت: به همه شرکت کنندگان در انتخابات اتاق تبریز احترام می گذارم و همه را دارای صلاحیت می دانم اما رزومه کاری این ائتلاف نشان از تجمیع علم و تجربه و نوید بخش آینده ای خوب برای اتاق تبریز است.

وی ابراز داشت: این ائتلاف خلاق و کارآفرین است و با فراز و نشیب های اقتصاد و تولید به خوبی آشناست، حاضران در این ترکیب کار خود را از نقطه صفر آغاز کرده و با فعالیت های سالم اقتصادی و دلسوزی های خود در ادوار گذشته کارنامه درخشانی برای ارایه به اعضای اتاق دارند.

این تولید کننده استانی در ادامه گفت: من بجز خادمی چیزی از این افراد ندیده ام و نسبت به سایر عزیزان حاضر در این رقابت اولی تر هستند.

فتاح زاده افزود: هم اکنون چندین هزار نفر بر سر سفره این افراد نشسته اند و جوانان ارزشمندی در سایه تجربیات آنها برای آینده اقتصادی استان تربیت شده اند به ویژه آن که ترکیب اتاق هشتم نشان از عملکرد شفاف و ضابطه مند است و در یک کلام امانتداران خوبی برای اتاق تبریز خواهند بود.