مدیرعامل انجمن حمایت از کودکان مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) از تمدید طرح رج به رج تا شب یلدا خبر داد.

به گزارش شرح آنلاین، جواد میلانی امروز شنبه در تشریح این مهم گفت: با استقبال و مهربانی شهروندان، طرح رج به رج تا بیست و پنجم آذرماه تمدید شد.

وی با اشاره به اجرای موفق این طرح در سال گذشته گفت: طرح “رج به رج تا شب یلدا” در نخستین دوره خود با بافت کلاه های رنگی کلید خورد که شاهد همراهی صمیمانه مردم از شهرهای مختلف بندرکیا شهر، تهران، شهرهای مختلف از استان گیلان و مازندران و شهر تبریز و حومه بود و در سال جاری با بافت جلیقه برای کودکان رده سنی سه ماه تا ۱۵ سال پیگیری می شود.

میلانی در ادامه افزود: این طرح در دومین سال برگزاری خود با هدف برگزاری شبی صمیمانه برای کودکان و خانواده های بستری در بخش خون و آنکولوژی بیمارستان کودکان تبریز و ایجاد روحیه و نشاط برای آنها، آخرین شب پاییزی را به جشن می نشیند و در این راستا بافنده ها، کارگاه و آموزشگاه های بافتنی بانوان نیز همراه این طرح و کودکان تسکینی بودند.

مدیرعامل انجمن تسکین یادآور شد: همراهان و علاقمندان برای شرکت در این طرح می‌توانند جلیقه‌های بافته شده خود را تا تاریخ بیست و پنجم آذرماه به آدرس خیابان شریعتی جنوبی، ابتدای خیابان بارون آواک، رو به روی پاساژ شیک، ساختمان آواک، پلاک ۱۴۱۶، طبقه پنجم، دفتر انجمن تسکین تحویل دهند.

وی افزود: ساعت تحویل روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۶ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ بوده و برای هماهنگی بیشتر شماره تماس ۳۵۵۳۸۲۱۹ آماده پاسخگویی به شهروندان عزیز است.

میلانی همچنین ضمن قدردانی از حمایت و همراهی همیشگی شهروندان گفت: انجمن تسکین با اعتمادی راسخ به حمایت همیشگی شهروندان کهن شهر تبریز این طرح را آغاز کرد تا بهانه ای شود که “رج به رج” با دعای سلامتی، عشق و محبت مردمان سرزمینش بافتنی های دست مهربانی را به کودکان مبتلا به سرطان در شب یلدا هدیه دهد و در این راه هیچ گاه تنها نماند.