رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تبریز گفت: شهرداری تبریز در این شرایط اقتصادی پروژه های بزرگ عمرانی اجرا می کند.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، فریدون بابایی اقدم عصر امروز در آیین بهره برداری از پروژه رمپ شمال شرقی میدان افلاک نما و تعریض خیابان خبرنگار گفت: با اینکه شاهد رکود و شرایط خاص اقتصادی در کشور هستیم ولی شهرداری تبریز بدون توجه به این مسائل پروژه ها و عملیات های بزرگ عمرانی و خدماتی در سطح شهر اجرا می کند.

وی سپس گفت: در این دوره از شورا و شهرداری تبریز شاهد تکمیل پروژه های نیمه تمام در مناطق مختلف شهر هستیم.

وی گفت: هیچ کدام از پروژه ها تعطیل نشده اند و تمامی برنامه ها با سرعت در حال انجام هستند.

بابایی اقدم همچنین با بیان اینکه شهرداری تبریز علاوه بر پروژه های عمرانی و خدماتی در راستای فضای سبز نیز اقدامات بزرگی انجام داده است، افزود: شهرداری تبریز در خصوص تملک و احداث پارک های محله ای کارهای زیادی انجام داده و سرانه فضای سبز بیشتر شده است.

وی سپس در خصوص طرح تفصیلی کلانشهر تبریز نیز گفت: طرح تفصیلی تبریز معیار و مبنای طرح های مسیرگشایی در سطح کلانشهر تبریز است.

عضو شورای شهر تبریز در خصوص چشم انداز برنامه راهبردی شهرداری تبریز برای ۱۴۰۹ نیز گفت: این چشم انداز برای اولین بار نوشته شده است که برنامه ۱۲ سال بعد شهرداری تبریز و چشم انداز فعالیت ها و پروژه ها را مشخص می کند.