هوراند،(شرح آنلاین) - بخشدار مرکزی شهرستان هوراند گفت: در دهه فجر امسال ۲۲ پروژه عمرانی و خدماتی در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

دهه فجر همواره فرصت مناسبی برای افتتاح و بهره برداری از طرح ها و پروژه های مختلف در سطح کشورمان بوده تا همزان با ایام گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی، ثمرات و نتایج تلاش ها و اقدامات صورت گرفته توسط مسئولان در عرصه های مختلف نیز به مردم عرضه شود.

بر همین اساس ۲۲ پروژه عمرانی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریالی در شهرستان هوراند آذربایجان شرقی نیز به بهره برداری خواهد رسید.
روح اله پوراسمعیل در نشست خبری با خبرنگار شهرستان با تبریک بمناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و تسلیت بمناسبت شهادت فاطمه زهرا (س) به نقش بی بدیل هوراند چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه در زمان دفاع مقدس اشاره کرد و بیان داشت : به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا خدماتی که بعد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در شهرستان هوراند ایجاد شده است قابل قیاس با زمان طاغوت نیست.
وی به برنامه های دهه فجر در شهرستان هوراند اشاره کرد، گفت: در نخستین روز آغاز برنامه های دهه فجر، استقبال از آفتاب با حضور قشرهای مختلف مردمی و دیدار با خانواده شهدا ، خواهد بود.

مسئول ستاد گرامیداشت دهه فجرشهرستان افزود: افتتاح چند خانه بهداشت ، مدرسه ،مسکن مددجو ، آبرسانی به روستای مرادلو ، گازرسانی به ۲ روستا ، ۲ طرح کشاورزی و نیز چند طرح عمرانی و خدماتی توسط شهرداری هوراند از اهم افتتاح های دهه فجر هست.

بخشدار مرکزی شهرستان هوراند با تاکید بر اینکه مجموع پروژه هایی که افتتاح می شوند به ۶۵ میلیارد ریال نیز خواهد رسید، اضافه کرد: بیش از ۳۰ نوع برنامه در زمینه های فرهنگی، عمرانی، خدماتی، ورزشی و هنری پیش بینی کرده ایم.

پوراسمعیل تاکید کرد: برای این که برنامه های دهه فجر بصورت مردمی برگزار شود باید رسانه ها با پوشش هرچه بهتر برنامه ها زمینه حضور مردم را در این دهه، بخصوص راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن را فراهم سازند.

مسئول ستاد دهه فجر شهرستان در خاتمه بابیان اینکه بیش از ۲۲ پروژه عمرانی و خدماتی در زمینه های مختلف با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال هم زمان با دهه فجر در شهرستان هوراند افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: اوج برنامه های دهه فجر در راهپیمایی ۲۲ بهمن خلاصه می شود، چنانچه در سال ۵۷ راهپیمایی در این روز آخرین ضربه را به سرنگونی رژیم طاغوت وارد کرده که حضور تمامی اقشار جامعه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضروری است.