ایلام، (شرح آنلاین) - ایلام بعد از مازندران دومین استان تورمی معرفی شد، انتظار می رفت با قرار گرفتن استان در صدر جدول میزان تورم چند ماه اخیر مسئولان امر ، تدبیری برای مهار آن بیندیشند .

اما با بی خیالی و زدن به کوچه علی چپ از کنار گرانی چند برابری گذشتند ، و مهار بازار شهرستانها به خصوص شهرستان ایلام ، که در بیخ گوششان است رها کردند.

مدیران متولی امور مربوطه که در اتاق های گرم در بسته ، چای و قهوه و دم نوش میل می فرمایند و با حقوق کلان و اضافه کار که بابت مسئولیت هرز شده خود می گیرند دردی ندارند که دنبال درمان باشند.

جناب استاندار و معاونین محترم هم نیز از ارتباط تلفنی و لابیگری برای سپردن پست به سفارش شدگان، فرصت بررسی اوضاع را ندارند که البته انتظار نمی رود جایگاهی با شروط و معامله کسب شود، در صدد حل مشکلات باشند !

جناب استاندار گرچه از توان جسمی شما مطلعیم و شرمنده که درخواست شود، اگر مشاوران اجازه دهند چرخی در شهر بزنید واز نزدیک له شدن مردم دیار شجاعان دیروز و درماندگان امروز را ببینید !

جناب استاندار آیا می دانید گوجه ۳ تومن از مزرعه دار خریداری می شود و در بازار ایلام ۹تومن بفروش می رسد و غذای اصلی اکثریت مردم گوجه است !

جناب استاندار از پیله ای که به دور خود پیچیده ای و شبها در رایزنی با نماینده های بی سیاست به تغییرو جابجایی فرمانداران و مدیر کلها مشغولید .

بیرون آیید و نظارتی بر بازار استان داشته باشید ،چرا که با افزایش نرخ ارز قیمت ها افزایش می یابد !

جناب استاندار شما وکادر مدیریتی استانداری عزت مردم را با بی وجدانی تمام قدم به قدم بسوی افسردگی و دیوانگی می برید .

جناب استاندار آیا تاکنون از معاون اقتصادی و مدیر کل صمت گزارشی در خصوص معیشت مردم و حال و روز خانواده ها خواسته ای !
چرا تاکنون مانند سایر استانها راه حلی برای کنترل بازار نداشته ای، بازار فقط گوشت و مرغ نیست ، سایر اجناس اساسی و مورد نیاز مردم نیز به روز افزایش قیمت دارند .

حال از شما و مدیران استانی انتظار رسیدگی داریم ،امید است کنکاشی در مطالب انتقادی از طرف رسانه ها داشته باشید.
وبدانیم ارزش هر فرد با میزان وفاداری به تعهداتش در جامعه مشخص می شود.