ایلام،(شرح آنلاین) - سکوت نه تنها، دردی از دردهای مردم در شرایط بحرانی درمان نمی کند،بلکه به معنای نادیده گرفتن و بی توجهی به مشکلات مردم است .

سکوت و روزه سکوت همان تغافل به معنای چشم‌پوشی و نادیده انگاشتن مشکلات و شرایط بحرانی جامعه است و بدترین و بی نتیجه ترین گزینه برای شرایط کنونی جامعه است و توفیری ندارد که چه کسی یا چه کسانی آن را پیشنهاد داده باشند!

نمایندگان استان، در کمال فراغت از سکوت وبی تفاوتی در برابر تورم لجام گسیخته، توجهی هم به تغییر تحولات اخیر استانداری که دهن کجی و خواب نما پنداشتن مردم ،نداشتند .

دلیل سکوت سوال، برانگیز نمایندگان استان، که وظیفه استیفای حقوق موکلان خود را در دارند، ریشه درمنافع و قدرت وثروت وابسته به جریان های پرنفوذ در شخصیت های بومی تهران نشین داشته باشد!

اخیرا نماینده حوزه جنوب که گویا جناب استاندار را موم دستش حالت می دهد با تک تازی و قدرت نمایی آشوب سفره موکلانش را نمی بیند که به رسم همدردی در حمایت از آنها نطق و ندایی سر دهد، اما ماهها در پی فرماندار کردن باجناق در رایزنی و نیرنگ از وزارت کشور تا استانداری را سیاه می کند !
جناب کاظم زاده پا روی ترمز بگذار و آرامتر بتاز ، حواست به زیر پایت باش یهو خالی نشود !!

اما بچرخیم به طرف جناب امینی که مانند سایه در سکوت شب پاورچین پاورچین ،آهسته بیا آهسته برو شاپره شاخت نزنه منتظر اتمام دوره وکالت بخت برگشتگان است !

جناب امینی دچار کور رنگی شده و رنگ رخسار موکلان خودرا نمی بیند، که سه سال پیش با تعظیم نظر و اعتماد آنان را جلب کرد!
هم اکنون چشم به دهانش دوخته اند که شاید به تظاهر هم شده تذکری به مدیران در جهت کنترل بازار بدهد .

جناب میرزایی سیاست زده که در پی حزب ناخلف امید سرش زیر برف کرده و منتظر عنایت برتر ژنها است ، جناب میرزایی شما هم با دیوان نشین قرابت پیدا کردید ، در برابر خدایت مدیونی چون به تعهد خود نسبت مردم عمل نکرده اید !

در پایان ازنمایندگان انتظارداریم ، چنانچه اندکی ازسکوت وجمود شجاعانه خود فارغ شدند ودر پایان دوران خاتمه کار خود درمجلس یازدهم مجالی یافتند و مصالح جریانی این بزرگواران اقتضا کرد، برای رسیدگی به معشیت مردم که طراوت را از استان گرفته ،اقدام کنند .