ایلام ، ( شرح آنلاین ) - با شدت گرفتن هشدارهای سیل در سطح کشور همت تمام نهادهای ذیربط برای مقابله با این خشم طبیعت که مولود مصائب در آغاز سال نو برای هموطنان بر اثر بی تدبیری ها بود به کار گرفته شده است و باز رد پای خاموش سپاه در امدادرسانی به مردم دیده می شود.

به تبع سایر سبزپوشان سپاه سایر استان ها فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) هم با همرزمانش لباس سبز نوکری مردم را به تن کرده اند و پا در میان بحران گذاشته و در مقابل بحران سینه سپر کرده اند.

این روزها سرهنگ شاکرمی و همرزمانش از رسمی و وظیفه در وسط معرکه ای خروشیذه از قهر طبیعت پا به میدان گذاشته اند و شب و روز را از هم نمی شناسند و فقط به فکر خدمت رسانی به مناطق در معرض خطر هستند.

هر چند ممکن است بعد از اقداماتشان یک نفر پیدا شود و فریاد غیرکارشناسی بودن اقدامات پیشگیرانه آنها را مثل گمیشان در گلستان سر دهد اما عشق رسوایی هم دارد و عشق خدمت با طعنه و کنایه افراد حسود همراه است اما لذت این خدمت و این کار جهادی فقط برای بسیج و بسیجی و سپاهی قابل لمس است و کسانی که در این معرکه ها نبوده انداز درک آن عاجز هستند.

حضور سپاه و بسیج در مناطق مستعد بحران برای مقابله با سیل و لایروبی مسیل ها همه و همه اقداماتی است که با حضور سبزپوشان سپاه موجب دلگرمی مردم بومی شده است و این برای بچه های سپاه کافی است.

بر پایی امکانات اولیه مثل نانوایی و آشپزخانه سیار، به کارگیری تمامی ماشین آلات واحد مهندسی سپاه برای خدمت به مردم و ایجاد امنیت روانی و جانی چیزی است که می توان تاثیرات مثبتش را در نگاه مردم به عینه شاهد بود.