ایلام ، ( شرح آنلاین ) - بارش‌ باران گرچه آثار اقتصادی بالایی برای کشور می توانند داشته باشد و منشأ خیر و برکت باشد اما  در کنار آن یکسری حوادث تلخ نیز اتفاق افتاد و شاهد جان باختن تعدادی از هموطنانمان بودیم.

سیل اخیر به بسیاری از شهرها خسارات مالی وجانی رساند ومتاسفانه ایلام هم از این خسارات بی نصیب نماند . اما این حوادث نشان داد چه کسانی در روزهای سخت کنار مردم  هستند تا  کشور را از بحران بوجود امده عبور دهد .

کسانی خواب را از چشم ربودند ولباس خدمت به تن کردند .تابه  دستور رهبر انقلاب لبیک بگوید وبه کمک سیل زدگان بشتابند .اری  نیروی زمینی ارتش و سپاه که دستور ویژه‌ای نیز از رهبر انقلاب گرفته بودند، همه توان خود را به مناطق سیل‌زده آوردند و اقداماتی مانند لایروبی رودخانه‌ها و مسیل‌ها که باید قبلا از سوی دولت انجام می‌گرفت را برعهده گرفتند.

متأسفانه  دربسیاری از شهرها با گذشت چند روز از بحران سیل . دولت حتی نتوانست به اندازه کافی  چادر را برای سیل زدگان فراهم کنند  و ارگان‌هایی نظیر سپاه وارتش به تأمین این اقلام پرداختند.

مجموعه سپاه در حوزه بهداشتی و درمانی و هم در امدادرسانی آمادگی خوبی داشت  و به‌محض اینکه در منطقه احساس نیاز می شد ، امکانات سپاه پای کار بود

در همین ایلام کار جهادی وشبانه روزی سپاه همچون دوران دفاع مقدس درصف اول خدمت به سیل زدگان کاملا مشهود ، ان هم بدور از هرگونه هیاهو وتبلیغات ،یکی از برکات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه ورود به عرصه سازندگی با هدف خدمت به مردم بوده است

آری سپاه پاسداران در ایلام با همین سیاست کاری وارد میدان شد و کاری کرد کارستان برای سربلندی نظامی که برخی مسئولان بی مسئولیت زیر پرچمش پز کارگزاری حکومت اسلامی را می دهند البته تا بوده همین بوده یک عده می کارند ویک عده دیگر فقط می خورند در پایان بگویم ناکارآمدی دولت برای مقابله با بحران (سیل) وجود آمده بسیار مشهود بود واگر نبودند سپاهیان همیشه در صحنه شاید که نه ، قطعا با فاجعه روبرو بودیم پس خدا قوت دستمریزاد.