تبریز،( شرح آنلاین ) - سلام بر شما ای عباس های حادثه که در جاده های سرخ ایثار و شهادت ، در مسیر ولایت، پاسدار ارزش های انقلابید.

ولادت امام حسین(علیه السلام) و روز پاسدار بر شما غیور مردان وطنم مبارک باد. و چه زیبا این روز به نامتان نام نهاده شد که به حق وارثان رشادت و غیرت خون خدایید.

سپاه دژ تسخیرناپذیر ملت، زینت نظام و باعث عزت اسلام و ضامن امنیت کشور است و حفظ کشور بدون مردان رشیدی که جان بر کف گرفته‌اند تا میهن اسلامی را حفاظت کنند، ممکن نخواهد شد. سپاه نه تنها در زمان امام راحل عظیم‌الشأن، چنان در راه نجات میهن اسلامی ایستادگی کرد که مفتخر به مدال «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» شد، بلکه در سال‌های کنونی آن‌ چنان در راه خدا مجاهدت کرده که باعث غیظ و نفرت کفار شده است تا جایی که رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) در وصف آن فرمودند: «انقلابی زیستن و انقلابی ماندن بخش مهم کارنامه‌ سپاه است.» شیطان بزرگ دست به جنونی دوباره زده و با تروریست خواندن سپاه پاسداران ، باز دوباره پوزه اش هوس به خاک مالیده شدن کرده که ؛ این گوى و این میدان.

دولتمردان آمریکا و نطفه نامشروع آن اسراییل ، و دولتهاى مرتجع منطقه خوب بدانند، این خواب آشفته آنان تعبیرى جز شکست و پشیمانى نخواهد داشت.

آمریکا گمان می‌کند که با این اقدام،  خللی در دکترین استکبار ستیزى و ارادهء پولادین ملت ایران در محو رژیم غاصب صهیونیستى ایجاد میشود، اما اندکى صبر …

و در آخر باید گفت : ما مشتاق شهادتیم و در قاموس شهادت واژهء تسلیم معنى ندارد و باید دوباره این فرمودهء رهبر و مرادمان را یادآور شویم که  فرمودند “قدرت آمریکا  رو به افول است”.

والعاقبه للمتقین