ایلام ، ( شرح انلاین ) - به مناسبت روز نهم اردیبهشت به نام شوراها به سراغ رییس شورای شهر ایلام رفتیم تا از نزدیک گوشه ای از خدمات صورت گرفته آنها در طول یک سال گذشته را به اختصار به اطلاع مخاطبان عزیز برسانیم .

وی در ابتدای صبحت هایش با تبریک این مناسبت اظهار داشت ، که مشارکت و همراهی مردم در تصمیم گیری های شهری برای ما حایز اهمیت بوده وتقریبا بدون مشورت نتیجه کارها ابتر خواهند ماند.

پورخلیل گفت : ۲۰ ماه از فعالیت شهردار ایلام می گذرد .خوشبختانه این انتخاب باعث پیشرفت های خوبی در شهر شد چرا که انتخاب شهردار حزبی و جناحی نبود و همین امر نتایج مثبتی به دنبال داشت .

وی گفت ؛ شاید هنوز تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله زیادی داریم اما نسبت به گذشته حرکات خوبی در سطح شهر داشته ایم و این برای همه ارزشمند است.

وی با بیان اینکه مطبوعات و صدا وسیما در فرهنگ سازی نقشی موثر در جامعه دارند افزود : نخستین انتظاری که از این همکاران داریم هرجا مشکلی هست با انتقاده سازنده به ما گوشزد کنند دوم با اطلاع رسانی به مردم در جهت حفاظت از اموال شهری که با هزینه از جیب همین مردم و پول بیت المال کارهایش صورت می گیرد به هنجار شکنان اجازه تخریب که گاها در برخی نقاط شهر پیش می آید را ندهند .

اعضای شورای شهر خارج از منافع مردمی کار نمی کنند

وی در ادامه گفت : ما نیازمند انتقاد سازنده هستیم قطعا هرکدام از ماها دچار لغزش هایی هستیم اما اینکه برخی با هدف خاص به جای انتقاد سازنده بخواهند از یک مسیر خلاف انسانی عمل کنند برای ما پسندیده نبوده نیست.

رییس شورای شهر ایلام گفت : شهردار ایلام انسان کار کشته و مجربی است و تا الان که در محضر شما هستم تمام مسیر را به درستی رفته و خوشبختانه تعامل خوبی با شورا دارد. این تعامل حاصل ساعت ها کار، مصوبه و نشست و جلسه است که نتایجش را به عینه می ببنیم و جا دارد از حمایت های استاندار در این همفکرها نیز تقدیر کنم.

وی گفت : اعضای شورای شهر ممکن است اختلاف سلیقه هایی داشته باشند اما هیچ کدام منافع عمومی را فدای منافع شخصی نمی کنند.

پورخلیل گفت : ان شاء الله در سال جدید با یک خرد جمعی و تعامل بیشتر به سمت اهداف تعریف شده خواهیم رفت چرا که یکی از آسیب های شهری در گذشته عدم ثبات مدیریتی بود لذا اعضای شورای شهر با یک دید مثبت و به دور از حاشیه ها و فرصت دادن سعی در ارایه خدمت بیشتر و تجربه کارهای ارزشمند دیگر هستیم چون فرصت ها همچون ابرهای بهاری زود از دست می روند.

توهین به خانواده اعضای شورای شهر و شهردار در فضای مجازی پیگیری قانونی می شود

پورخلیل به شدت از فضای مجازی انتقاد کرد و گفت: برخی ها با هویت نامعلوم متاسفانه دست به تخریب و توهین به خانواده های اعضای شورای شهر و همچنین شهردار می کنند که مشخص نیست هدف آنها از تشکیل این گروهها چیست ؟ چرا که اگر انتقاد یا پیشنهاداتی داشتند می توانستند محترمانه بازگو کنند نه اینکه با ایجاد مزاحمت وت فتیش عقاید و سرک کشیدن به حریم امن خانواده ها بخواهند باعث دردسرهایی هم برای خود و هم دیگران شوند، لذا این موارد از طریق دستگاه های مرتبط پیگیری وبا آنها قطعا برخورد می شود.

وی تصریح کرد: این افراد فکر نکند با این تحرکات خلاف شرع مسیر توسعه را متوقف می کنند اینها سخت در اشتباهند و با آگاهی مسئولان هوشیار و بیدار این تحرکات داوم نخواهد آورد.

پورخلیل در پایان به گوشه ای از خدمات انجام گرفته از جمله انجام زیر گذر رسالت ، رشد فضای سبز ؛ همسان سازی تقاطع ها ، کاشت درخت ، نهال ، چمن ، آسفالت ، بحث جداول و سنگفرش کردن برخی نقاط ، نورپردازی ، سیل بندها اتمام پروژه های نیمه تمام و ابلاغ بودجه ۸۰ میلیاردی سال ۹۸ توسط اعضای شورای اسلامی شهر ایلام اشاره کرد .

ف س/