رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و ارزیابی شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: کشتارگاه صنعتی تبریز با فعالیت های صورت گرفته به سمت تحقق شعار « رونق تولید » حرکت می کند.

دکتر علی آجودان زاده در حاشیه دیدار اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز از کشتارگاه صنعتی این شهر با بیان این مطلب ابراز داشت: مدیریت جدید کشتارگاه عملکرد بسیار مطلوب و مناسبی نسبت به اداره این مجموعه داشته و با پیشرفت چشمگیری در اداره آن مواجهیم.

وی با اشاره به ضرورت تامین امنیت غذایی شهروندان نیز گفت: بهداشت یکی از معیارهای تعیین سنجش پیشرفت جامعه است و جدای از مباحث اقتصادی رعایت بهداشت نقش بسزایی در سلامت جامعه ایفا می کند. و سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز برای تامین این بهداشت در تولید محصولات گوشت دام از هیچ کوششی فروگذار نکرده و کاستی های احتمالی را حل و فصل می کند.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: بحث شناسنامه دار کردن گوشت های استحصالی توسط این مجموعه یکی از اقدامات ارزشمندی بود که با عملیاتی شدن آن انتظار می رود گامی مثبت در راستای سلامت جامعه و شهروندان برداشته شود.

دکتر آجودان زاده گفت: این اقدام راهی مطمئن برای جلوگیری از کشتار غیرقانونی و غیر بهداشتی دام در سطح منطقه است و باید به صورت جدی در جامعه معرفی و فرهنگ سازی شود.

 

اقدامات ارزشمندی در کشتارگاه شهرداری تبریز انجام شده است

رئیس شورای اسلامی کلانشهر تبریز هم در این بازدید اقدامات انجام شده توسط این سازمان در خصوص شناسنامه دار کردن گوشت و رفاه کارگران را ارزشمند دانست.

دکتر شهرام دبیری اضافه کرد: ابتکار، خلاقیت و نوآوری های خوبی را در این کشتارگاه شاهدیم و مطمئنا در مصوبات جدید شورا در خصوص حمایت از این مجموعه اقدامات لازم انجام می شود.

وی ابراز داشت: بدیهی است که اقدامات انجام شده در نحوه خصوصی سازی این نهاد و تصمیم گیری های آتی در شورا تاثیرگذار خواهد بود.

 

 

  • نویسنده : رامین فرهودی
  • منبع خبر : شرح آنلاین