قائم مقام شرکت بهره برداری معدن طلای اندریان از ایجاد امکان ورود خبرنگاران و عکاسان جهت تهیه خبر و گزارش از این معدن خبر داد.

حبیب جاهد به خبرنگاران گفت: ارتباط با اهالی خبر و رسانه و تلاش در جهت نشر حقایق جزء مهمترین اولویت ها برای ماست و به همین منظور با هماهنگی مرکز حراست معدن، آماده صدور کارت تردد برای خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران هستیم.

جاهد گفت:واحد ارتباط با رسانه این شرکت نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت سئوالات ، تنظیم قرارهای مصاحبه و پاسخ دهی به خبرنگاران در اسرع وقت است.

قائم مقام زرین داغ ادامه داد: برنامه ای برای اجرای یک تور خبری و بازدید خبرنگاران از محل معدن در برنامه داریم که به محض بهبود وضعیت راههای منتهی به معدن اجرایی خواهد شد و میزبان خبرنگاران علاقمند در محل اندریان خواهیم بود.

حبیب جاهد همچنین گفت: منابع دریافت اطلاعات از اهمیت بسیاری برخوردارند و متاسفانه در گذشته شاهد بوده ایم برخی افراد مرتبط با شبکه حفاری غیرمجاز و قاچاق، به عنوان منبع خبر با رسانه های معدودی مرتبط و باعث نشر اکاذیب در فضای خبری گردیده اند.

جاهد ادامه داد: حفظ محیط زیست و امنیت ساکنین بومی اطراف معدن اندریان از طلای ۲۴ عیار گرانبهاتر است و این شرکت با هزینه کرد بالا و استفاده از آخرین روشهای جهانی استحصال ماده معدنی مراقبت از طبیعت بکر آذربایجان را وظیفه خود می داند.

اضافه می شود معدن طلای اندریان از توابع شهرستان ورزقان با سرمایه گذاری ۴ هزار میلیاردی توسط شرکت زرین داغ آستارکان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

ر
  • منبع خبر : شرح آنلاین