خبرگزاری فرانسه در گزارشی که اخیرا از اردوگاه منافقین در آلبانی تهیه کرده به گوشه ای از همکاری های تلویزیون انگلیسی سعودی ایران اینترنشنال با این گروهک اشاره کرده است.

نویسنده این گزارش که آن را ۲۳ اسفند ماه منتشر کرده، نوشته است: زهره اخیانی شهردار «اشرف۳» شهر کوچکی با ۲۸۰۰ ایرانی تبعیدی جنبش اپوزیسیون سازمان مجاهدین خلق ایران می‌گوید «سال جاری بسیار تعیین‌کننده است».

این مخالفان امیدوارند یورش بی‌امان بحرانها در کشورشان به هدف آنها کمک کند.

سازمان مجاهدین خلق در زمینی مزروعی در خارج پایتخت تیرانا یک مجتمع بسیار بزرگ را با سرعتی تحسین آمیز ساخت.

این سازمان می‌گوید هزینه بنای آن توسط تبعیدیان و خود اعضا تأمین مالی شد.

اشرف۳ برای خود دنیایی است با خانه‌ها و یک سالن ورزشی و کلینک‌های درمانی، مغازه‌ها و موزه‌ای بزرگ.

این مجتمع در خاک آلبانی است دسته‌ای از باغبانان محلی است که زمینها را مرتب نگه می دارند.

(این) مخالفان می‌گویند، کار روزانه بر حمایت از «مقاومت داخل» که توسط مخالفان در ایران هدایت می‌شود متمرکز است.

در اتاق مطبوعاتی حدود ۲۰نفر شبکه اینترنت را می‌گردند و با منابع در صحنه که اطلاعات در مورد بدرفتاریهای رژیم را تهیه می‌کنند تماس می‌گیرند.

دامونا تعاونی ۳۹ساله به پیامی از یک زندانی ایرانی استناد می‌کند که گفته است ویروس کرونا در داخل زندان گسترش پیدا کرده است.

تعاونی توضیح داد «ما صدای او را پخش کردیم، ما آن را به یک فیلم ویدئویی تبدیل کردیم».

شایان ذکر است فیلم مورد اشاره توسط شبکه تلویزیونی ایران اینترنشنال برای ایجاد فضای روانی علیه مردم و مسوولان کشور بارها توسط این رسانه انگلیسی سعودی پخش شده است.

این اعتراف صریح حاکی از ارتباط مستقیم عوامل سازمان منافقین با گردانندگان تلویزیون ایران اینترنشنال است که سعی دارند با اتکا به جاسوسی، تطمیع، سوژه پروری و مدیریت آن به کشورمان و نظام اسلامی برخواسته از اراده ملت ضربه بزنند.

سازمان منافقین پرونده ای سنگین و سیاه در ترور ۱۷۰۰۰ شهروند ایرانی و خیانت به میهن و همکاری با دشمن در طول هشت سال جنگ تحمیلی را بر دوش دارد و بازماندگان آن برای گذران زندگی در غربت طی قراردادهای پیمانکاری با سازمان های جاسوسی کشورهای متخاصم علیه ایران به مزدوری برای آنها مشغولند.

 

  • نویسنده : رامین فرهودی
  • منبع خبر : شرح آنلاین