خرم‌آباد- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از افتتاح شرکت تعاونی تولید ماسک در خرم‌آباد با ظرفیت تولید روزانه ۷ هزار ماسک سه لایه خبر داد.

شرکت تعاونی تولید ماسک روز شنبه با حضور مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به بهره برداری رسید.

شرکت تعاونی جاوید فرش، با همکاری اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی با راه اندازی کارگاه آموزشی تولیدی جوار کارگاهی ماسک و با استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی روزانه ۷ هزار ماسک تولید می‌کند که طی روزهای آینده به ۱۵ هزار ماسک در روز افزایش می‌یابد.

علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به کیفیت بالای محصولات تولیدی این شرکت تعاونی اشاره کرد، و اظهار کرد: تأمین نیازمندی‌ها و اقلام بهداشتی مورد نیاز توسط شرکت‌های پشتیبان مشاغل خانگی، افراد حقیقی مشاغل خانگی و تعاونیهای استان در این برهه حساس اولویت دارد.

وی تیم‌های درمانگر پزشکی و پیراپزشکی در بیمارستان‌ها به ویژه فرشتگان سفید پوش پرستاری که مردانه می‌جنگند تا بر بیماری کرونا غلبه پیدا کنند را سربازان خط مقدم جبهه سلامت بر شمرد و گفت: عموم مردم ایران به ویژه مردم قدر شناس لرستان از صمیم قلب خالصانه و خاشعانه از زحمات جامعه پزشکی و پرستاری کمال تقدیر و تشکر را دارند ما نیز به عنوان بخشی از خدمتگزاران جامعه زحمات تیم‌های درمانگر پزشکی، پرستاری و خدماتی را صمیمانه ارج می نهیم.

مدیر عامل شرکت تعاونی جاوید فرش لرستان نیز در همین رابطه گفت: شرکت تعاونی جاوید فرش لرستان با جذب ۲۵ نفر از خیاطان مجرب این افتخار را دارد که توانسته در شرایط کنونی با توجه به نیاز اساسی مردم در بحث تولید ماسک با تولید روزانه ۷ هزار ماسک سه لایه جراحی با قابلیت شستشو در خدمت شهروندان گرامی باشد واین رویه انشاالله تا پایان هفته به تولید ۱۵ هزار ماسک در روز خواهد رسید.

  • منبع خبر : مهر