با حکم مقامات قضایی چهار نفر از شهروندان بنابی در ادامه رسیدگی به پرونده مربوط به ارتشاء و اختلاس در شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب دستگیر و بازداشت شدند. به گزارش شرح آنلاین ، امین رفیعی فرماندار بناب روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فارس در بناب با تائید خبر بازداشت چهار شهروند […]

با حکم مقامات قضایی چهار نفر از شهروندان بنابی در ادامه رسیدگی به پرونده مربوط به ارتشاء و اختلاس در شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب دستگیر و بازداشت شدند.
به گزارش شرح آنلاین ، امین رفیعی فرماندار بناب روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار فارس در بناب با تائید خبر بازداشت چهار شهروند بنابی در ارتباط با پرونده اتهام مالی شهرداری بناب اظهار داشت: پرونده از سوی مقامات ذی‌ربط در حال رسیدگی است.

وی تصریح کرد: در بین افراد دستگیر شده تا این لحظه هیچ یک از کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر بناب وجود ندارد و افراد دستگیرشده خارج از مجموعه اداری هستند.

گزارش فارس حاکی است، با دستگیری چهار نفر متهم جدید در ارتباط با پرونده ارتشاء و اختلاس شورای اسلامی شهر و شهرداری بناب، تعداد دستگیرشدگان این پرونده به ۳۲ نفر رسید.

برخی اخبار دریافتی از منابع موثق حاکی است، نام یکی از چهار نفر متهم دستگیر شده اخیر که از نزدیکان یکی از اعضای فعلی شورای اسلامی شهر بناب است، در بین این عده دیده می‌شود.

نخستین دستگیری از بازداشت کارکنان شهرداری بناب به اتهام تبانی و اخذ رشوه در آبان‌ماه سال ۱۳۹۵ آغاز شد.

شهرستان ۱۴۰ هزار نفری بناب در ۱۱۰ کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان‌شرقی واقع شده است.