تبریز،(شرح آنلاین) - کاندیدای ائتلاف اتاقی برای فردا شفافیت در عملکرد و رفع موانع تولید را از اصلی ترین برنامه های خود در اتاق نهم تبریز عنوان کرد.

رضا جعفری در گفت و گو با گروه رسانه ای ائتلاف اتاقی برای فردا گفت: عملکرد اتاق بازرگانی باید در معرض دید اعضای اتاق بوده و اطلاع رسانی به موقع به اعضا باید صورت گیرد.

وی با بیان اینکه اتاق حیاط خلوت ما کاندیداها نیست افزود: در این فضا باید منافع جمعی بر منافع شخصی ارجحیت داشته باشد.

مدیرعامل گروه صنعتی پامین در ادامه تشریح برنامه های خود برای اتاق نهم تبریز گفت: جوانگرایی در فضای مجازی باید اولویت فضای کسب و کار باشد اما از ظرفیت تجربیات بکر پیشکسوتان اتاق نیز باید نهایت بهره گیری صورت گیرد.

جعفری توجه به استارت آپ ها و کسب و کارهای نوین را در فضای فعلی ضرورتی انکار ناپذیر عنوان کرد و افزود: بنگاهداری قدیمی دیگر رنگ باخته و باید تمام تلاش ها برای وارد کردن رویکردهای نوین کاری را به کار گیریم.

این کاندیدای دور نهم ائتلاف اتاقی برای فردا توجه به ستاد تسهیل کسب و کار استان و رفع موانع تولید را دیگر اولویت روزانه اتاق در دور نهم کاری بیان کرد.

جعفری با اشاره به شرایط تحریم های هوشمندانه دشمن علیه کشورمان ابراز داشت: این امر بزرگترین چالش و وظیفه اتاق است و باید دیپلماسی خارجی اتاق تبریز فعال تر از قبل شود.

وی عافیت طلبی برای اعضای اتاق را در این برهه زمانی آفت اقتصاد کشور و استان دانست و افزود: همه باید تشکل گرا و جمع محور باشیم تا منافع عموم عزیزان عضو اتاق بازرگانی تامین شود.