ngvqytsxgwhcknsb vsjhgxcqgf

تبریز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: قدردان رشادت های نیروهای مسلح هستیم. این پیشرفت های کنونی دفاعی و نظامی کشورمان به برکت خون شهدا رقم خورده است.

شرح آنلاین:  حجت الاسلام سید محمد علی آل هاشم صبح امروز شنبه در مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در تبریز گفت: امروز نیروهای مسلح در سایه هدایت‌ها و فرماندهی رهبر معظم انقلاب مانند دوران دفاع مقدس، آماده دفاع از کشور هستند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تجزیه ایران به ویژه در منطقه خوزستان است، گفت: دشمن همچنین می خواهد به نفت منطقه تسلط پیدا کند، مردم کشورمان با وحدت و یکپارچگی مثل همیشه دشمنان را ناامید می کنند.

آل هاشم همچنین با تاکید بر اینکه نیروهای نظامی و انتظامی در کنار یکدیگر مشغول حراست از وطن و انقلاب اسلامی هستند، افزود: امروز نیروهای مسلح، ارتش، سپاه و بسیج از محبوب ‌ترین اقشار جامعه هستند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه خون های زیادی پای انقلاب اسلامی ریخته شده است، گفت: با مقاومت و ایستادگی مثال زدنی مردم و یکدلی و انسجام ملی دشمن هرگز به اهداف شوم خود نمی رسد.

مردم ما عاشورایی و حسینی هستند

وی با بیان اینکه باید قدردان و پاسدار فداکاری نیروهای مسلح باشیم، گفت: شهدای بیشماری دادیم که به برکت همین خون ها و فداکاری های جانبازان و آزادگان صاحب عزت شدیم.

آل هاشم گفت: دشمن بعداز جنگ نظامی علیه کشورمان به جنگ اقتصادی روی آورده است و باید در این زمینه همه مردم و مسئولان هوشیار باشند.

وی سپس با بیان اینکه ملت با استکبار سازش نمی کند، گفت: آنهایی که دم از مذاکره می ‌زنند یادشان نرود، ما ملتی عاشورایی هستند.

آل هاشم سپس اظهار داشت: مردم ما عاشورایی و حسینی هستند و برای همین هرگز با دشمنان اسلام سازش نمی کنند.

موشک‌ها دشمن را سر جای خود نشاند

وی گفت: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی با پذیرش بالاترین درجات مشقات و بذل جان در راه آرمان‌ های انقلاب اسلامی که ادامه راه نهضت عاشورا است، جلو می روند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز سپس به حمله موشکی سپاه به گروهک تروریستی حدکا اشاره کرد و گفت: روزهای گذشته را فراموش نکردیم که از آذربایجان ‌شرقی، موشک‌ های سپاه به سمت مقر گروهگ تروریستی «حدکا» نقطه ‌زنی شد.

وی افزود: همین موشک ها دشمنان را که در حال توطئه‌ چینی بودند، سر جای خودشان نشاند.