تبریز،(شرح آنلاین) - مهدی امینی نامزد نهمین دورۀ انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز و عضو ائتلاف اتاقی برای فردا با نکوهش اقدام برخی از نامزدهای این انتخابات و هواداران آن ها در تخریب مسئولان فعلی اتاق تبریز و ناکارآمدن جلوه دادن مدیریت آن ها گفت: پشت هر تخریب، منفعت شخصی خوابیده است.

مهدی امینی نامزد نهمین دورۀ انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز در گفت و گو با گروه رسانه ای ائتلاف اتاقی برای فردا با نکوهش اقدام برخی از نامزدهای این انتخابات و هواداران آن ها در تخریب مسئولان فعلی اتاق تبریز و ناکارآمدن جلوه دادن مدیریت آن ها گفت: پشت هر تخریب، منفعت شخصی خوابیده است.

وی افزود: تخریب، توسط فردی صورت می گیرد که خودش حرفی برای گفتن ندارد و غافل از این مساله هستند که با دست زدن به این کار، خودشان را تخریب می کنند.

امینی تخریب انتخاباتی را اقدامی زشت خواند و اضافه کرد: امروز زمان تخریب نیست، زمان همدلی و همکاری است.

این نامزد انتخابات اتاق بازرگانی تبریز گفت: دوستانی که به تخریب انتخاباتی روی آورده اند، بدانند که روز فقط امروز نیست و کسی که هجمه می کنند و کسانی که مورد این هجمه های غیراخلاقی قرار می گیرد همگی عضوی از خانواده بزرگ صنعت و تولید آذربایجان هستند. اعضای این خانواده باید همۀ فکر و ذکر خود را به جای تخریب، به گرفتن مطالبات بحق فعالان اقتصادی از دولت معطوف کنند.

امینی، اتاق بازرگانی را اتاقی متعلق به همۀ اعضای خانوادۀ صنعت و تولید دانست و خاطرنشان کرد: قرار نیست من که کاندیدا شده ام فرداروزی که برگزیده نشدم، بدگویی کنم بلکه باید کمک حال برگزیدگان باشم.

وی ادامه داد: من شخصاً از هیات نمایندگان اتاق تبریز در دورۀ هشتم تشکر می کنم و فکر می کنم وظیفۀ منِ عضوِ اتاق هست که مشکلات را به هیات نمایندگان انتقال داده و از آنان بخواهم مسایل را تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری کنند.

امینی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی نباید در وانفسای بحران های مستولی شده بر آن وارد حاشیه های غیرضروری شود، گفت: از طرف ائتلاف اتاقی برای فردا می گویم که ما به خاطر منافع فعالان اقتصادی استان این تخریب ها را به جان می خریم و با این حاشیه سازی ها از مدار اخلاق خارج نخواهیم شد.