تبریز،(شرح آنلاین) - رسول بیوک نامزد نهمین دورۀ انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز و عضو ائتلاف اتاقی برای فردا، تخریب انتخاباتی را اقدامی کوته بینانه خواند.

رسول بیوک در گفت و گو با گروه رسانه ای ائتلاف اتاقی برای فردا گفت: ائتلاف اتاقی برای فردا نسبت به تخریب انتخاباتی توسط برخی از نامزدهای انتخابات یا هواداران آن ها واکنش نشان نمی دهد چون ما تخریب انتخاباتی را اقدامی کوته بینانه می دانیم.

این نامزد انتخابات اتاق تبریز اضافه کرد: افرادی که تخریب انتخاباتی را در دستور کار خود قرار داده اند، می خواهند به هر بهایی به ترکیب هیات نمایندگان اتاق تبریز وارد شوند.

وی گفت: انسان وقتی خود ضعف دارد، به طرف مقابل هجمه می آورد. این امر نشان می دهد تخریب کننده قادر به طراحی و اجرای هیچ حرکتی که بیانگر توانمندی های خود باشد، نیست و نگرانی دارد.

رسول بیوک تاکید کرد: اتاق بازرگانی کانون قدرت نیست بلکه نهادی مشورتی است و عضویت در هیات نمایندگان اتاق تبریز هیچ امتیاز خاصی ندارد که عده ای اسب خود را برای عضویت در ترکیب آن می تازانند.

وی با هشدار نسبت به تداوم فضای تخریب انتخاباتی افزود: این کار باعث ایجاد تنش در جامعه اقتصادی استان می شود و احتمال دارد اذهان کسانی که رای خواهند داد را مخدوش کند.