نماینده منتخب مردم شهرستان ورزقان در مجلس یازدهم گفت: مردم شهرستان ورزقان در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با آمدن به پای صندوق های رای و مشارکت خود به رهبر انقلاب لبیک گفتند.

الهویردی دهقانی شامگاه دیروز یکشنبه در جمع مردم ورزقان ضمن قدردانی از حضور حداکثری آنان در انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب ابراز داشت: همراهی مردم با رهبر معظم انقلاب برای برگزاری پرشور انتخابات همچنین مواضع حکیمانه امام جمعه محترم شهرستان فضایی پرشور و نشاط برای این دوره از انتخابات ایجاد کرد که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با قدردانی از تلاش تمام دست اندرکاران برگزاری انتخابات در این شهرستان گفت: تشکر ویژه ای از بانوان شهرستان ورزقان دارم که با فراهم کردن شرایط مناسب در این روزهای پرفشار کاری برای همسران خود آنها را در برگزاری انتخابات یاری کردند و با رای های خود به کاندیداهای انتخابات، شور خاصی به انتخابات بخشیدند و تاثیری بزرگ بر رونق و حضور پای صندوق های رای گذاشتند.

نماینده منتخب ورزقان و خاروانا برای مجلس یازدهم ادامه داد: مردم شهرستان همگام با گام دوم انقلاب، گامی انقلابی برداشتند و با گوش فرا دادن به فرامین رهبری نقش خود در شکل گیری مجلسی ولایی و انقلابی را انجام دادند.

دهقانی اظهار داشت: ورزقانی ها باید بدانند که این حرکت انقلابی آنها تاثیر سیاسی شهرستان بر معادلات سیاسی کشور را افزایش داده و حالا اهالی شهرستان حرف هایی جدید در سطح ملی دارند و اکنون به تعبیر رهبر انقلاب می توانیم با مجلسی انقلابی کارهای انقلابی برای کشور انجام دهیم.

وی حضور مردم در این انتخابات را نشانه رشد آگاهی های اجتماعی و سیاسی مردم شهرستان ورزقان دانست و گفت: برنامه های من به عنوان نماینده منتخب شما به صورت مکتوب در اختیار همه عزیزان قرار گرفته و انشالله هم خود پیگیر خواهم بود و انتظار دارم تا شما نیز پیگیر امور باشید.

دهقانی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: برای تنش آفرینی در شهرستان نیامده ام و همه اهالی شهرستان چه آنها که به من رای داده اند و چه آنهایی که رای نداده اند خواهران و برادران من بوده و من به عنوان نماینده ی همه ورزقانی ها تمام تلاش خود را برای اعتلای شهرستان و رفع مشکلات آن انجام خواهم داد، از ابتدا نیز به هیچ عنوان برای تسویه حساب شخصی یا سیاسی وارد این کارزار نشده ام چون این رفتار در شان یک نماینده مجلس نیست.

  • نویسنده : رامین فرهودی
  • منبع خبر : شرح آنلاین