فرمانده سپاه عاشورا گفت: ۲۰ انبار بزرگ احتکار مواد غذایی و صنعتی در آذربایجان شرقی توسط نیروهای سپاه عاشورا کشف شد. به گزارش شرح آنلاین ، سردار عابدین خرم ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج، سپاهیان حضرت محمد رسول الله در […]

فرمانده سپاه عاشورا گفت: ۲۰ انبار بزرگ احتکار مواد غذایی و صنعتی در آذربایجان شرقی توسط نیروهای سپاه عاشورا کشف شد.

به گزارش شرح آنلاین ، سردار عابدین خرم ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج، سپاهیان حضرت محمد رسول الله در استان اظهار داشت: این رزمایش از ۹ شهریور در سراسر استان شروع شده و در استان آذربایجان شرقی نیز برگزار می شود.

وی با تاکید بر اینکه این رزمایش سه مرحله دارد، ادامه داد: بسیج در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نقش ویژه ای دارد.

خرم با بیان اینکه بسیج کارآمدترین نیروی مردمی انقلاب اسلامی است، افزود: اعزام گروه های جهادی خدمت رسان به مردم محروم و مناطق حاشیه نشین یکی از اولویت های ما در این رزمایش است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه گروه های جهادی در نقاط مختلف استان از ۹ تا ۲۲ شهریور خدمات مختلفی به مردم ارائه می دهند، ادامه داد: عرصه های خدمات رسانی شامل پزشکی، بهداشتی، عمرانی و نشاط اجتماعی می شود و به صورت رایگان به مردم انجام می شود.

برگزاری تجمع ۳۰ هزار نفری بسیجیان در شهر تبریز

خرم با تاکید بر اینکه ساخت و تعمیر خانه های محرومان و احداث خانه عالم در این طرح انجام می شود، ادامه داد: ۶۰۰۰ نفر از اقشار مختلف مردمی و بسیجی در این طرح در نقاط مختلف استان ارائه خدمات می کنند.

وی به برگزاری تجمع ۳۰ هزار نفری بسیجیان در شهر تبریز نیز اشاره کرد و افزود: این تجمع در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی در خصوص جنگ اقتصادی دشمنان نیز گفت: همه نهادها، مردم و دستگاه ها مسئول هستند تا در این خصوص به وظایفشان عمل کنند، ما در استان ۲۰ انبار احتکار را توسط بسیجیان شناسایی کردیم.

فرمانده سپاه عاشورا سپس افزود: این انبارهای کشف شده شامل مواد غذایی، مایحتاج عمومی مردم، مواد اولیه کارخانجات کفش و دیگر اقلام بودند.

وی گفت: مرحله دوم رزمایش ارتقای امنیت در قالب گردان‌ های بیت‌المقدس است و  ۴۰ گردان بیت المقدس در سراسر استان به صورت سازمانی فراخوان شده اند که ابتدا تمرینات پیاده‌ روی تاکتیکی شبانه و روزانه در داخل و خارج شهرها، برگزاری کلاس‌های آموزشی، معرفتی، جذبی و هم‌افزایی سازمانی توسط بسیجیان انجام خواهد شد.

خرم افزود: این مرحله در ۲۲ شهریورماه به صورت ۲۴ ساعته آغاز  می شود.

وی سپس در پایان گفت: ۳۹۴ پروژه نیز در این ایام به بهره برداری می رسد.