مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از طراحی ۶۰ عنوان برنامه ابتکاری توسط اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در سال جدید خبر داد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین حسن شعبانی ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در رابطه با تبیین برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی استان در سال ۱۴۰۰ گفت: در سال جاری به غیر از برنامه‌های ابلاغی تهران، ۶۰ عنوان برنامه جدید هم برای خود تهیه کرده‌ایم و متعهد به اجرای آن هستیم.

وی افزود: با توجه به اهمیت خانواده در اسلام و برای مقابله با تلاش‌های دشمنان در گسست بنیان خانواده، اداره کل تبلیغات اسلامی استان در نظر دارد تا در سال جدید کارگاه‌های آموزشی برای گروه‌های مرجع اجرا کند.

شعبانی توضیح داد: طی سال جاری، بحث جهاد امید آفرین از طریق انجمن‌های اسلامی مساجد تا پایان سال با برگزاری ۱۰۰۰ جلسه توجیهی توسط شبکه تبلیغی برگزار خواهد شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به اشاره به تدوین آموزش برای مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها افزود: دوره آموزش مسئله شناسی سال گذشته برای اولین بار به کارشناسان این اداره کل آموزش داده شده که امسال این دوره را برای مدیران تبلیغات اسلامی استان تدوین کرده‌ایم.