تبریز،(شرح آنلاین) - رئیس اتاق بازرگانی صنعت معدن و کشاورزی تبریز نقش اتاق تبریز در تصویب لایحه رفع موانع تولید نقش محوری و اساسی را در بین دیگر اتاق های بازرگانی سطح کشور ایفا کرده است.

صمد حسن زاده کاندیدای ائتلاف اتاقی برای فردا در دور نهم انتخابات هیات مدیره اتاق بازرگانی تبریز با بیان این مطلب ابراز داشت: در بررسی این لایحه از نظرات کارشناسی تک تک اعضای اتاق برای هر چه بهتر شدن موارد قانونی جهت رفع موانع تولید در سطح کشور استفاده شده و این نقش بی بدیل را مدیون همدلی و همراهی عموم اعضای اتاق هستیم.

وی ابراز داشت: در راستای کمک به اعضای اتاق در طول دوره هشتم اقدامات متعددی برای کاهش موانع تولید و مشکلات اعضا انجام شده است که از جمله آنها می توان به تصویب مصوباتی برای حل مشکلات فعالان اقتصادی استان صورت گرفته و موارد دیگری به شورای عالی گفتگوی کشور ارجاع و منتظر نتایج پیگیری شده هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی تبریز در تشریح عملکرد اتاق هشتم اضافه کرد: ورود در مسایل و مشکلات بانکی اعضا، امور مالیاتی، تامین اجتماعی و دیگر دغدغه های واحدهای تولیدی با مشاوره کارشناسان اتاق از اقدامات اتاق در این دوره بود.

حسن زاده توجه به دیپلماسی خارجی اتاق بازرگانی تبریز و فراهم کردن زمینه های حضور هیات های تجاری خارجی را ضرورت اتاق تبریز در دور هشتم عنوان کرد و گفت: با درک این موضوع اقدامت گسترده ای در راستای فراهم نمودن سفر هیات های تجاری خارجی به استان صورت گرفت که برکات ان برای اعضای اتاق باید قابل لمس باشد.