( شرح آنلاین ) - مهدی امینی نامزد نهمین دورۀ انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی تبریز و عضو ائتلاف اتاقی برای فردا، این ائتلاف را تبلور بها دادن به جوانان دانست.

وی گفت: اتاقی برای فردا آمیزۀ علم و تجربه است به این مفهوم که در کنار پیشکسوتان و باتجربه ها، به جوانان نیز میدان داده شده است.

مهدی امینی عنوان کرد: من ۱۴ سال مسئول و نماینده کارفرمایان استان در مراجع حل اختلاف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل تامین اجتماعی استان بوده ام و به قوانین حوزه کار و تامین اجتماعی اَشراف دارم. بسیاری از مشکلات کارفرمایان ما به خاطر ناآشنایی با قوانین یاد شده است. احساس می کنم در وانفسای بحران اقتصادی امروز، حضور من به کاهش مشکلات کمک کند.

کاندیدای انتخابات اتاق بازرگانی تبریز گفت: نیاز دیگر جامعۀ صنعت استان پیوند خوردن آن با علم و دانشگاه است ضمن اینکه باید به جوانان بها داد تا آنان نیز بتوانند در کنار بزرگان عرض اندام کنند. دورۀ نهم اتاق تبریز تجلی تحقق ین موضوعات خواهد بود.

وی اضافه کرد: ایجاد کمیسیون کار و تامین اجتماعی یکی از مهم ترین برنامه های من خواهد بود. علاوه بر این اعتقاد دارم اگر اتحاد و همدلی داشته باشیم اتاقِ خوبی خواهیم داشت و حتی با همدلی است که می توان به حضور نماینده ای از آذربایجان شرقی در ترکیب هیات نمایندگان اتاق ایران امید داشت.

این نامزد انتخابات اتاق بازرگانی تبریز ادامه داد: اتاق بازرگانی یکی از بزرگ ترین ان جی او(NGO)ها است. باید مطالبات فعالان حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و بازرگانی از دولت را از کانال این ان جی او پیگیری کنیم. وظیفۀ مهم اتاق کم کبه حذف «بحران های داخلی» است. در تعامل با دولت و نه جنگ با آن، این بحران ها قابل رفع است.

مهدی امینی تاکید کرد: امروز نباید به فکر امروز باشیم. امروز باید به فکر فردا باشیم و در همین چارچوب معتقدم اگر در فردای روز انتخابات، موفق به حضور در ترکیب هیات نمایندگان اتاق در دورۀ نهم نشدیم، پای کار خواهیم بود و با امید فعالیت خود را ادامه خواهیم داد.