نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز گفت: همکاری مردم در پشتیبانی از مدافعان سلامت کشور در چنین شرایطی در برخی مناطق پر رنگ تر از روزهای دفاع مقدس است.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید محمدعلی آل هاشم با حضور در مرکز افق امامزاده سید حمزه تبریز ضمن بیان این مطلب ابراز داشت: با آغاز بیماری منحوس کرونا در کشور همه مردم اعم از اقشار مختلف جامعه، اصناف، اتاق  بازرگانی ، بسیج و طلاب با محوریت مساجد وارد میدان شدند تا این مشکل را حل کنند اما این مسئله بعد از فرمان رهبر معظم انقلاب تبدیل به یک رزمایش ملی شد.

وی افزود: همه خیران از یک بسته معیشتی تا چندین بسته را بسته به وسع مالی خود تهیه کرده و در اختیار متولیان امر گذاشتند تا از اقشار آسیب دیده در این زمینه حمایت شود .

امام جمعه تبریز ادامه داد: این شیوه کمک رسانی به مردم انسان را به یاد ایام دفاع مقدس می اندازد که در برخی مناطق پر رنگ تر از آن ایام نیز است و مردم نیز به مصداق آیه شریفه از بهترین و با کیفیت ترین اقلام برای کمک به محرومان استفاده می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در خصوص فعالیت های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان نیز گفت: سهم این اداره کل در تهیه غذای گرم، جیره غذایی و بسته های معیشتی ستودنی است و هماهنگی خوبی بین این مجموعه با خیران در جهت اجرای نیات واقفین و خیراندیشان وجود دارد.

در دومین مرحله از فعالیت های اجتماعی مرکز افق امامزاده سید حمزه تبریز ۷۰۰ بسته غذایی هر یک به ارزش ۳۰۰هزار تومان تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

  • منبع خبر : روابط عمومی اداره کل اوقاف و امورخیریه آذربایجان شرقی